10 Mayıs 2013 Cuma

22 AYLIK BEBEKLERDE UYKU PORBLEMİ


Uyumak istiyorum artık.... Çocuklar büyüdükçe uykuları düzene  girermiş kim demişse halt etmiş Atahan paşa 22 aylık oldu.... Son 4 aydır gece en az iki defa uyanıyoruz ama  genelde 5-7 defa uyanıyor mız mız  kendi odası ve  yatak odamız arasında  mekik  dokuyoruz...Gece uyandığında  yanımıza alıyoruz bizim yanımızda da  rahat  uyumuyor... Geceleri artık kabus olmaktan çıktı... Gündüz uykusuda fazla  değil 2-2,5 saat uyuyor... Doktorumuza götürdüm tahliller  yaptırdık iştahsızlığıda vardı  birşey  çıkmadı çok şükür...Büyük azılarını çıkartmaya başlamış ama dört ay sürer mi ki bu ızdırap....Ne zaman uykumuz düzene  girecek... Bebekken daha güzel uyurdu... Sabahları yataktan sürünerek kalkar  oldum... Ertesi gün bir de gel bankada  çalış offf ki ne  offf ....Kafama  huni takıp dolaşmaya  az kaldı  galiba... Bunu hissediyorum çünkü sinir sistemimi çok zayıfladı  hiçbirşeye  tahammül edemez oldum.... Galiba tatil zamanım geldi....

8 yorum:

  1. acaba gunduz parkta bıraz yorulsa...bizimki oyle delıksız uyuyordu

    YanıtlaSil
  2. evimiz biraz şehir dışında o nedenle sadace haftasonları park olayı yapabiliyoruz.Ama onu da denedim sonuç aynı sadece 2 ye düşüyor uyanma sayımız enerji patlaması yaşıyor galiba anlam veremdim bir de çok ama çok istahsız...geçen gece oturdum sinirimden hüngür hüngür ağladım....umarım düzelir...

    YanıtlaSil
  3. Canım yaa uykusuzluk ne denli kötü bilirim birde çalışıyorsun ama büyük ihtimalle dişler umarım kısa zamanda atlatırsınız bende bazen uykusuz kalıyorum ve ister istemez sinirli oluyorum tek sen değilsin yani :) moral vereyim biraz dedim hatta bazen gece uyanıp durunca kendi kendime cocuğa söyleniyorum sanki anlıyor gibi bazen hatta ben kötü bir annemiyim diyorum ama sonuçta bizde insanız kii bence senin az kaldı 2 yaşından sonra düzeliyor diyorlar yaa ben napayım daha yolunbaşında :)

    YanıtlaSil
  4. hiç sorma canım bende gecenin vir vakti sinirden bağırırken kendimi buluyorum aynen diyorum Demet sen kötü bir annesin sonrada üzülüyorum sarılıyorum minik kuzuya umarım geçer... minik kuşu da benim için öp gerçekten morale ihtiyacım varmış bunu hissettim teşekkür ederim canım...

    YanıtlaSil
  5. canim yaptigin is hicte kolay bir is degil bence bunu da dusun :/ ayrica uykusuzluk her annenin kabusu kim olsa sinirlenir , sonucta dinlenmeye ihtiyacin var bence de senin iyi bir tatile ihtiyacin var :) insanllah pasa da en kisa zamanda duzelir .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim duzelir...kismet olursa bu ayin sonunda antalya ya ucuyoruz insallah o zamana kadar duzelir...

      Sil
  6. BENİM TORUNUMDADA VAR UYKU PROBLEMİ AMA AZ KALDI AZICIK DAHA SABREDECEKSİNİZ KUZULARA :)SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...