31 Mayıs 2013 Cuma

SÜS EŞYALARI....



Süs eşyalarına bayılıyorum.... Baktikca insanin ici aciliyor...Minik kuzudan evdeki tum sus esyalari kaldirilmis durumda... Bircogu hediye ve yurtdisindan aldiklarimiz olunca mecburen simdilik diger odalara transfer oldu...



Buda heykelcikleri tip olarak cirkin gorunsede yine de guzeller...



Ben taki kullanmayi pek sevmem ama baskalarinda cok begenirim... Hele boyle standardaki rengarenk takilara icim gider...



İnsanin hepsini birden alasi geliyor...




Balkabagindan yapilan isiklandirmalar ise gercekten goz alici...









Ama bu dukkanda benim favorim bu minik manken uzerindeki dandoz kiyafeti....


İnsanin cocuk olasi geliyor...Hatirliyorumda cocukken bayilirdim dans etmeye... Dugunlerde hep beni masaya cikartirlardi ortyantel oynardim..:) Hala eski dugun resimlerine baktikca guluyorum..
posted from Bloggeroid

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...