5 Mayıs 2013 Pazar

34 NUMARA YAZLIK AYAKKABILAR....





Ayaklarim 34 numara olunca hele bir de yaz gelince ayakkabi bulmak kabus oluyor... Neyse ki artik cocuk reyonlarinda da model sayisi artinca bana da bunlari almak dusuyor...

Duz taban babetler degil biraz daha yuksek tabanlarda da modeller cogaldi... Bu iki urunu cok begendim ve hemen aldim...Ayakkabilar cocuk reyonunda olunca ben ayakkabilari denerken kucuk kiz cocuklari annelerine gizli gizli beni gosteriyorlardi...Ben de evetttt benim ayaklarimda sizinkiler kadar diyip kahkahayi bastim...34 numara olsalarda ayaklarimi seviyorum beni tasidiklari icin:)
posted from Bloggeroid

2 yorum:

  1. Ay kıyamam, ne güzel işte kibar ayakların var. Pek cicilermiş güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kucuk oldugu icin kibar olabilirler ama inan fanrmtazi ayakkabi bulma sansim yok hep siprisle oluyor onlarda da hep kladik modeller... Ama bu hizla cocuk reyonlarinda da artik abiye ayakkabi gorebilirim umidiyle yadiyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...