28 Mayıs 2013 Salı

GÜNEŞ LEKELERİNE SOLANTE PIGMENTA İLE SON



Tatile gitmeden önce eczaci arkadasima ugradim... Sadece yazin hortlayan lekelerim var... Özellikle dudak üstü ve çenemde olusan lekeler icin bana Solante Pigmenta yi önerdi...Günese cikmadan 15 dk once surmek yeterli... Mevcut lekeleri yok ediyor rengini açiyor ve baska lekelerin olusmasini da engelliyor...



Sonuç mu? Lekelerimde gözle görülür bir azalma oldu... Yenileri oluşmadığı için çok mutluyum... Zaten güneşi sevmem sevmedigim için de lekeler gelir beni bulur... Ama artik korkmuyorum kremimi buldum... Artik tum yaz rahatim... Benim gibi açik renk tenlilere tavsiye ederim çünkü güneş leke yapiyor..
posted from Bloggeroid


Eski  bir  yazı  ama  yıllardır  gelen  yorumlar  üzerine  açıklama  yapmak  artık şart  oldu.. Bu  ürünü ben  eczacı  arkadaşıma  danışarak aldım  cilt  tipimi de bildiği için  önerdi... Her  cilde  iyi  gelirmi  bilemem  sonuçta  bu  ürünü  kullanmak  için  mutlaka  doktorunuza  veya  eczacınıza danışın... Ben  kullanıyorum  yararını da  görüyorum özellikle  yazın  güneşe  çıkmadan  önce sürüyorum  daha öncede mevcut  olan  lekelerimi azalttı yeni  oluşum  yok ama  lekeler  tamamen  sıfırlanmadı yaş ilerliyor yeme  içme  alışkanlıkları ve  cildime  sürdüğüm  diğer  ürünlerde  etki  yapıyor  tabiki...







135 yorum:

  1. Demet ablacığım, ben de aynı kremin sivilce oluşumunu engelleyenini kullanıyorum. İsmi Solante Acness. 50 faktör koruma özelliği de var. Dermatolog önermişti. Çok iyi geliyor. Güneş lekelerim için bunu da deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcigim gercekten etkili bir marka biraz pahalli ama deger..anneminde yuzinde epilasyon sonrasi lekeler olustu bir hafta oldu kullanali gercekten azaldi...

      Sil
  2. Hımm, akıllarda bulunmalı gerçekten;) çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Super etkili bir urun umarim hic ihtiyaciniz olmaz....

      Sil
  3. Benim yüzümde değilde vücudumda oluşuyor güneş lekesi,
    Çok sinir oluyorum.Vücuduma sürsem sırtımda, dekolte bölgemde olanları geçirirmi acaba....
    Krem sizin elinizde ya bir bakıverseniz üstüne bu işe yararmıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tum vucuda uygulanabiliyor ben kol ve omuzlarimada kullaniyorum...

      Sil
  4. koyu renkli ciltlere uygun mu? günes yanıkları icin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba konu açılalı uzun zaman geçmiş ama yine de bilgilendirmek istedim belki bir faydam dokunur. ben de aynı kremi kullanıyorum, dermatolog önerdi. ve çok memnunum. esmer tenliyim yani koyu renk ciltte de faydalı bir ürün ;)

      Sil
  5. koyu renkli ciltlere uygun mu? güneş yaniklari için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her cilt tipi için diyor kremde ben çok memnunum yinede bir cilt doktoruna danışmanızı tavsiye ederim...

      Sil
  6. merhaba. ben de bu markanın güneş kremini almayı düşünüyorum ama cildim akneye meyilli oldugundan acness almayı düşünüyorum ancak yüzümde lekelenmelerde var. acness olanı alsam o da lekelenmeler üzerinde acıcı etki yapar mı? ya da pigmenta alsam lekeler için akne yapar mı kii?? çok kararsızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu üründen çok memnunum süper işe yaradı cildim karma belkide ondandır...

      Sil
  7. Slm arkadaşlar benim yüzümdede güneş lekeleri var ve dun cilt doktoruna gittim banada solante kremi verdi aceba gercektende ise yaratmi..?

    YanıtlaSil
  8. düzenli kullanırsanız gerçekten işe yarıyor...

    YanıtlaSil
  9. Mrh lekeler ne kadar süre sonra azaliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzenli kullanmaya bağlı ben çokda düzenli kullanmadım açıkçası ama buna rağmen lekeler çok küçüldü sürekli kullansam belki daha da etkili olur yaz geldi yine başlarım kullanmaya ...

      Sil
    2. Bende yeni aldım eczacı tavsiyesiyle inşallah iyi gelir yorumlar iyi ama memnun kalan varmı daha acaba

      Sil
  10. bende kullanmaya çalışıyorum internette bu kremi çok fazla övdüler.ama sürümü oldukça zor bembeyaz bir tabaka bırakıyor. hepsimi böyle yoksa benim aldığım mı böyle bilemiyorum. izmirde güvenilir bir eczaneden satın aldım.ben çok pişmanım aldığıma hem pahalı hemde kolay bitmiycek bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gunese cikmadan sur beyazligi gidiyor emiyor cilt.

      Sil
    2. Bende de beyaz durmuyor halbuki beyaz kalmasini istiyorum . Kahverengi bir sekilde ve parlak bir goruntu ..bunun sebebi mesir acaba

      Sil
  11. Sivilce lekelerini giderirmi bu ürün. Yüzümde kırmızılıklar var.

    YanıtlaSil
  12. solenta acnes renkli mi cevaplarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz bir krem ilk sürdüğünüzde yüzünüz beyazımsı oluyor ama 5 dk içerisinde cilt emiyor hemen normale dönüyor .

      Sil
  13. Solante gunes kremi ben de kullaniyorum. Cok memnunum tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiyeniz için teşekkür ederim bu yaz güneş sezonunu kapattım ben pek sevmediğim için yazı :) seneye için aklımda bulunsun güzel günleriniz olsun ...

      Sil
    2. Afedersiniz bisi ogrenmek istiyorum yuzumde kremden kaynaklanan lekeler ve iple aldirmam sonucu sivilceler cikti sizce pigmenta mi almaliyim yoksa acness mi almaliyim kararsiz kaldim...:(

      Sil
    3. deneyin hemen bence Gökçe Yersiz

      Sil
  14. solante pigment yüz tonunu acıyormus dogru mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzenli kullanınca olabilir çünkü sürüldüğü anda renk tonunun açıyo geçici olarak

      Sil
  15. Solante Güneş Kremi cilt lekelerinde de etkili olabiliyor mu ?

    YanıtlaSil
  16. nasıl kullanmalıyız kremi kaç saatte bir acaba teşekkürederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güneşe çıkmadan 15-20 dk önce sürmek gerekiyor eğer terleme havuz deniz vs olmuşsa tekrar yenilemk gerekiyor.

      Sil
  17. Kırışıklıklar üzerine etkilimi bu krem

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, peki yüzde emilme durumu nasıl, yağlı mı kalıyor yoksa emilip kayboluyor mu ?

    YanıtlaSil
  19. Vitiligo ya yani beyaz lekelere de faydası oluyor mu ve erkeklerde kullanabiliyor mu

    YanıtlaSil
  20. gerçekten neye yarar bu krem cilt tonunu açıyor mu lekelete iyi geliyormu

    YanıtlaSil
  21. Çene kısmında oluşan çil gibi lekeler var yaş geçtikçe daha belirgin oldu yaşım 28 hiç bişey kullanmadım solante pigmenta aldım bugün başladım umarım faydali olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı problem bendede var kulmaya baslamissiniz gerçekten faydasını gördünüz mü lekeler gittimi

      Sil
    2. Merhaba aynı problem bendede var kullanmaya başlamışsınız faydasını gördünüz mü lekeler gittimi lütfen cevap verin bende alıcam

      Sil
    3. Aynı problem bendede var kulmaya baslamissiniz gerçekten faydasını gördünüz mü lekeler gittimi

      Sil
    4. çil ile ilgili bilgim yok ama güneş lekelerine iyi geldiği kesin

      Sil
    5. Ben yeni kullanmaya başladgm halde yüzümde güzel değişiklikler oldu tavsiye ederim

      Sil
    6. Bende de çil var kullaniyorum ve cok ise yariyor. Sürdükten sonra cillerin renginde acilma oluyor ve cilt bakimli görünüyor.

      Sil
    7. Peki ne kadardir kullaniyorsun birde ciltte koyulasma yaptigi soyleniyor sizin ki nasil ?

      Sil
  22. merhaba Demet hanım;
    çene bölgemde güneşten ötürü karama var, ona iyi gelir mi? geçirir mi??? yoksa daha fazla kararmasını mı engeller. siz kullanmışsınız bu yüzden önemli yorumunuz. bu arada ben buğday tenliyim ama yüzüm açık renk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kararmayı engelliyor birde rengini açıyor ama düzenli kullanmak gerekiyor

      Sil
  23. Bende eczane onerisiyle yeni aldım evdeyken akşam sabah dışarı çıkınca 3-4 saatte bir yöneliyorum

    YanıtlaSil
  24. Bir hafta dolmadan yüzümdeki lekelerim belirgin şekilde azaldı. Ürün üreticilerine ve ürünle tanıştıran ablama binlerce TEŞEKKÜRLER ;)

    YanıtlaSil
  25. Bir hafta bile dolmadan yüzümdeki
    lekelerim belirgin şekilde azaldı.
    Ürün üreticilerine ve ürünle
    tanıştıran ablama binlerce TEŞEKKÜRLER ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan canım benimde çok azaldı zaten memnun kalmadığım hiçbirşeyi bloğumda paylaşmıyorum... biraz da cilt tipi ile alakalı galiba olumlu sonuç aldıysan ne mutlu

      Sil
  26. Yüzümüz çok beyaz mi kaliyor acaba uzerine makyaj filan mi yapilabilir mi ki. Sabah surup işe gidenlerde sorun oluyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürdükten sonra 15 dk beklemeniz gerek en az deriye işlesin sorna makyajınızı yabailirsiniz ama tavsiye m gece sürmeyi sakın ihmal etmeyi

      Sil
    2. Föndaten varmı içinde acaba ve yüzde görülür oluyormu föndaten kullanamıyorum doktor sadece güneş koruyucu kullan demişti oyuzden föndatenli bişey olsa güzel olurdu benim için

      Sil
  27. merhaba benim yanak burun ve alnımda çil var ve bu iyi gelir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba cilt doktorunuz la görüşmeniz gerekli....sağlıklı güzel günleriniz olsun

      Sil
  28. Ben aldim iyi geldi fakat 100 de 100 kimyasal diyorlar doğru mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. organik kremi sadece eczaneler kendileri yapabiliyorlar diye biliyorum diğerleri hepsi fabrikasyon yani mutlaka kimyasal içeriklidir.

      Sil
  29. Benim cildimde sivilce kızarıkları oluştu ve cildim çok yağlı. Solante pigmentmi kullanmalıyım yoksa solante acnesmi.

    YanıtlaSil
  30. Benim cildimde sivilce kızarıkları oluştu ve cildim çok yağlı. Solante pigmentmi kullanmalıyım yoksa solante acnesmi.

    YanıtlaSil
  31. Yüzde beyaz tanecikler kalıyor mu pigment olan üründe ve parlamaya neden oluyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz tanecik kalmıyor ama cilt kremi eminceye kadar parlama oluyor.

      Sil
  32. Mrba solante pigmenta yuzu beslediği için yüzdeki kıllarda bi çoğalma oluyormuş ha bide gözenekleri genişletiyormuş doğrumu bi sitede okudumda bn aldım kullanmakta biraz kararsız doğru sizce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ne cilt doktorum ne de eczacı sadece bu ürünü kullandım ve memnun kaldım doktorunuz ve eczacinizdan destek alın lütfen

      Sil
  33. benimde 10 yasımdan beri kahverengi cil gibi lekeler var günes lekesi sanırım hic gecmedi suan 19 yasindayim kremi sürsem gecer mi ya da lazer tedavisi yaptırmak istiyorum ama anestezi igne ile mi oluyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktorunuza yada eczacinizdan destek alın lutfen

      Sil
  34. merhaba ben yüzümdeki tüylenmeden dolayı lazer yaptırıyorum ve lazerin etkisiyle daha çok lekelenme oldu özellikle lazer uygulanan bölgelerde çene ve yanaklarda etki oluyormu gerçekten,birde hangisini tavsiye edersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde lazerle dolayi leke oldu daha çok yeni ama güneşe cikmadan önce mutlaka sürüyorum 15 20 gün sonra etkisini gösterir diye düşünüyorum

      Sil
  35. Bn bir haftadır kullanıyorum yüzümde sivilcer çıkmaya başladı sizce bu normal mi öğrenebilirmiyim yüzümdeki sivilce lekeleri ve güneş lekeleri içn almştım.

    YanıtlaSil
  36. Bnm yüzümde hem sivilce çıkıyor hemde izleri kalıyor acaba acnes mi alsam pigmentayi mi alsam bilemedim

    YanıtlaSil
  37. Merhaba. Benim tenim esmer ve güneş çok fazla yakıyor yani daha da esmerlesmek istemiyrom. Onun dışında yüzümde güneş lekesi, akne vb.yok. Solentenin birçok çeşidi var hangisini almalıyım sizce?

    YanıtlaSil
  38. Merhaba. Ben esmer tenliyim ve güneşe çıkar çıkmaz daha da yanıyorum. Daha fazla esmerlesmek istemiyrum. Onun dışında yüzümde güneş lekesi akne vb yok. Sadce güneşten koruyucu ve cildimin daha açık gorunmesini istediğim bi krem istiyorum. Solentenin hangi çeşidini almaliym sizce? Yardimci olursanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eczacınıza danışın lütfen diğer çeitleri hakkında bilgim yok

      Sil
  39. Ben solante güneş kremi pigmenta yi kullanıyorum ama içeriği hakkında teredude girdim sormak istedim acaba civa iceriyormu. Benim yüzümde çil var kullanmam bana zarar verir mi

    YanıtlaSil
  40. Dolanır güneş kremi civa içerir mi

    YanıtlaSil
  41. Merhabalar. Sizin yüzünüzdeki çil gibi lekeler miydi gözle görülür fark varsa bende yazın Güneş'te daha çok artan çiller için alıcam. Şuan hala kullanıyormusunuz?

    YanıtlaSil
  42. Merhaba ben de tavsiyeniz üzerine pigmenta aldım 10 gündür kullanıyorum ama benim lekelerde artma oldu acaba kullanmaya devam etsemmi kesmek için çokmu erken kararsız kaldım ne dersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doktorunuza yada eczacınıza danışın lütfen

      Sil
  43. iyi günler benim yüzümde gözle görülür güneş lekeleri var stenizi takip ettim öneriniz üzerine doktora görünmeden aldım etkisi ne kadar sürede belli olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eczacınıza yada dr unuza danışın cişlt tpine göre faklılık gösterebilir

      Sil
  44. Eczacı olarak Solante, Coppertone ve Unitone4 gibi ürünleri cilt kusurları için õnerebilirim. Solante pigmenta başarılı bir ürün olmakla birlikte bazı kullanıcılarda T bölgesinde beyaz noktaların artışına, bazılarında tuylenme, bazılarında ise yaglanmya yol açabilir. Bu kişinin genetik yapısı, beslenme alışkanlığı gibi etkenlerle değişir. Ürün cilt lekerini yok etmek için uretilmemistir. Eski lekelerin görünümünü azaltmakla (tonunu açmak b-white) birlikte yeni leke oluşumunu engellemek için üretilmiştir. Aynı zamanda koruyucu, besleyici, nemlendirici özellikleri ile günlük ihtiyacı karşılayan bir üründür. Not: Ürünü avuç içinde isitarak kullanmanızı ya da önce parmak uçları ile tampon hareketler yaparak uygulayup daha sonra dairesel hareketlerle yedirmenizi öneririm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıklmalarınız için çok teşekkür ederim...

      Sil
  45. Kac Saat Ara ile tekrarlamamiz gerekiyor ve makyaj uzerine miyim sa altina mi Kreme kullanmaliyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su ile temas veya aşırı terleme den sonra tekrar uygulayabilirsiniz

      Sil
  46. Solante gunes kremini izmirde nerede bulabilirim cevap verirseniz cok sevinirim :)))

    YanıtlaSil
  47. Meraba arkadaşlar dün eczaneden 90 tl ye aldım bugün sürdüm biraz yahli geldi ve cildi besliyor lazere gidiyorum yüzümdeki tüyleri beslemesnden korktum alma isteyene daha uygun fiyata verebilirim

    YanıtlaSil
  48. Mrb bende almayi dusunuyorum goz alti morluklarini da azaltiyor mu acaba. En cok istedigim bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o konuda bir bilgim yok doktorunuza yada eczacınıza danışabilirsiniiz

      Sil
  49. Mrb bende bu urunu ueni aldim daha elime gecmedi ama eczane pahali geldigi icin internetten aldim icime bi kuşku düştü acaba vark varmidir ben gunesten korumasi icin aldim malesef doktora danismadim tesadufen intenetten karsima cikti ve cok arastirdim guvendim. Benim cildim cok hasas degil galiba işallah iyi gelir bide sorumu cevaplarsaniz sevinirim şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içinizde kuşku kalmasın eczacınızada danışın cildiniz madem hassas değil sorun olmaz diye düşünüyorum ama ben bu senede kullanıyorum ürünü en azından eskisi gibi dudak üstümde güneş lekesi yok artık

      Sil
  50. Merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  51. Mrb ben bu ürünü ueni aldim elime gecmedi daha ama malesef eczanede pahali oldugu icin internetten aldim acaba ayni etkiyi gorurmuyum bide doktora danismadan aldim benim cilsim pek hasas değil isallah ise yarar sorumu cevaplarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  52. Mrb bende bu urunu ueni aldim daha elime gecmedi ama eczane pahali geldigi icin internetten aldim icime bi kuşku düştü acaba vark varmidir ben gunesten korumasi icin aldim malesef doktora danismadim tesadufen intenetten karsima cikti ve cok arastirdim guvendim. Benim cildim cok hasas degil galiba işallah iyi gelir bide sorumu cevaplarsaniz sevinirim şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
  53. meraba. benim yüzümde özellikle burun üzerinde ve yanak kısımlarında çok belirgin koyu renkli lekelerim oluştu. sizce eskisine döner mi bu krem sayensinde. lütfen yardımcı olurmusunuz.kullanmadığım sey kalmadı. lekelerden dolayı kendi kendime çok stres yapıyorum. tavsiye edenler var. doğum lekesi için kullanan arkadaşlar var mı lütfen yardımcı olun. biliyorusnuz yüz kısmı bayanların en hassas yeridir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu krem genelde güneş lekelerine iyi geliyor ama eczacınızdan mutlaka fikir alın

      Sil
  54. 28 yaşındayım bende de sonradan lekeler fazlalasti noktalar ve benler çoğaldı daha önce hic krem kullanmadım acaba faydası olurmu kullanmalimiyim

    YanıtlaSil
  55. Kış aylarında bu krem kullanılablşr mi 50 spf fazla mı kış için

    YanıtlaSil
  56. Vitiligo hastasyim.yalnizca ellerimde var.solante pigmante kullanabilirmiyim acaba

    YanıtlaSil
  57. Merhaba benim cildim çok hassas güneşte lekeden çok alerji yapıyor sizce alıp kullanayım mı birde güneş kaşıntı yapıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt doktorunuz ve eczaciniza danışın lütfen

      Sil
    2. Cilt doktorunuz ve eczaciniza danışın lütfen

      Sil
    3. Yaaa aynisi bende de oluyor ne yapacagiz..

      Sil
  58. 23 yaşındayim solante pigmenta sun care lotion kullanıyorum. Yaş sınırı var mı burda

    YanıtlaSil
  59. doktorunuza yada eczacınıza danışın lütfen

    YanıtlaSil
  60. Solenta kremlerin üzerinde yazan tarih son kullanma mi üretim tarihi mi acaba?

    YanıtlaSil
  61. Bnde bugun aldım esmerim goz altlarimda elmacik kemiklere dogru cillerim war karma cilde sahibim bakalim sonuc nasil olacak inslh memnun kalirim

    YanıtlaSil
  62. Ben solante kullanıyorum yaklaşık iki buçuk senedir iyi güzel bir görünüm sağlıyor ciltte ama lekeleri më çok iyi geldiğini soyleyemem

    YanıtlaSil
  63. Yanıtlar
    1. Yapar genç ciltler için actes serisivar

      Sil
    2. Genç ciltlere uygun değil sivilce yapabilir ve yağlı bazda bir üründür. Solante acnes serisini kullanın. Tam gün koruma yapmaz en fazla 5 ila 6 saat korur.Terleme ve yüz yıkamada tekrar sürülmesi gerekir.

      Sil
  64. Çillere iyi gelir mi?Yani azalmasinda yardımcı olur mu?

    YanıtlaSil
  65. Sivilcelereyse iyi geliyormu daha yeni başlayacağım yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  66. Bende tuzlu suda çok kaldım çok kötü yanmışım.acaba sürsem geçermi daha ķotu yakmaz mi

    YanıtlaSil
  67. Bende bu ürünün renklisini almak istiyorum ama aynı etki oluyormu acaba lekeler icin

    YanıtlaSil
  68. Bende çok memnunum bu üründen hatta hala kullanmaya devam ediyorum. Eczane yerine www.dermolist.com sitesinden uygun fiyata temin ettim kargom da çok hızlı ve sağlam geldi.

    YanıtlaSil
  69. Alerjik bir cildim var her ürünü kullanamıyorum ayrıca kuru hem nemlendirsin hem ufak tefek lekelerimi geçirsin diye aldım.ilk sürüş önemliydi benim için 1 saat içinde kuzarıklık kaşıntı yapsaydı çok üzecekti beni ama sorun yaşamadım.nemlendirmesi çok güzel 10 gündür kullanıyorum gerçekten cilt tonunu eşitliyor.vaadlerini yerine getirdiğini düşünüyorum.bende svilcelenme tarzı bişey de yapmadı.😍👍 cildi kuru olan arkadaşlara tavsiye ederimm..

    YanıtlaSil
  70. Alerjik bir cildim var her ürünü kullanamıyorum ayrıca kuru hem nemlendirsin hem ufak tefek lekelerimi geçirsin diye aldım.ilk sürüş önemliydi benim için 1 saat içinde kuzarıklık kaşıntı yapsaydı çok üzecekti beni ama sorun yaşamadım.nemlendirmesi çok güzel 10 gündür kullanıyorum gerçekten cilt tonunu eşitliyor.vaadlerini yerine getirdiğini düşünüyorum.bende svilcelenme tarzı bişey de yapmadı.😍👍 cildi kuru olan arkadaşlara tavsiye ederimm..

    YanıtlaSil
  71. Bir yıldır kullanıyorum lekelirim yine geri geldi hiç bir ise yaramadı malesef 😏

    YanıtlaSil
  72. Aradan uzun zaman geçmiş bnde eczacının tavsiyesi ile 1hafta once aldim yuzumde kabarcıklar oluştu beyaz kırmızı bir sürüde para verdim

    YanıtlaSil
  73. kıvamı nasıl beyazmı su bazlımı yüze sürdükten sonra renk tonunu karartıyormu.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...