20 Ekim 2015 Salı

PUZZLE AŞKI


Ramazanda başladık puzzle yapmaya ama nasıl  bir oyaliyor anlatamam... Güya stres atmaya neden oluyor ama ben daha çok stres oldum bulamayınca...









Yaz tatiline çıkana kadar bu aşk devam etti  offf bir çok tablo yapılmaya hazır puzzle larimiz oldu...


Hepsi birbirinden keyifli çabalar sergilenerek yapıldı çok emek verildi.şimdi çerçevelenme ve hediye edilme zamanı...Hala yapılmak üzere bekleyen 5 paket var ve yemek masasında tamamlanmayi bekleyenle birlikte toplam 6 tane... Masada puzzle lari yaparken ayakta olmam gerekiyor oturunca resmin tamamına bakmakta sanki birseyler eksik kalıyor. .. Hal böyle olunca ayaklarım ağrimaya başladı. .. Bende küçük bir mola verdim...iddia ediyorum puzzle sizin sabrinizi deniyor...meslek icabı zatensi sinirleri alinmis birisi olarak beni olumsuz yönde pek etkilemedi ayak agrilarim dışında. ...

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...