4 Temmuz 2014 Cuma

TÜRK KAHVESİNİN FAYDALARI




Bir yerde  Türk kahvesi siparişi vermek benim için  kabus... '' 4 şekerli bir Türk kahvesi lütfen ! siparişi alan kişilerde  önce  göz  bebeklerinde bir  büyüme  meydana  geliyor sonra  yüzde bir  tebessüm... Bazen dört  ayrı şekerli kahvede  gelebiliyor  tabi...Önceden  hiç Türk kahvesi içmezdim sadece  birisi fal  bakacaksa :) Ne zaman  Atahan a  halime  kaldım dördüncü ayımda bana bir  güzel  koktu o gün  bu  gündür  her gün  bir Türk  kahvesi içmeden yapamıyorum ... Yararları  çok muş  aslında Türk kahvesinin tabi günde  bir  fincanı  geçmemek  kaydıyla... Depresyona ve alkolizm tedaviine iyi geliyor, benim gibi migreni olanların ilacı aldıktan sonra içinlen kahve ilacın etkisini % 40 arttırıyor ağrıyı hafifletiyor, zihin  açıcı ve  uyarıcı etkisi var, harket  sağlar gevşekliği giderir, barsakları düzenler,kollestrolü düşürür... Daha  sayamadığım bir  çok yararları  var  kahvenin tabi benim gibi 4 şekerli içmemek kaydıyla... Unutmadan en önemliside 40 yıl hatırırın  olması... Sevgiyle kalın dünümüzü günümüzden güzel olsun...

1 yorum:

  1. Bende severim Türk kahvesini,hele kokusu bambaşkadır,sevgilercbenden:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...