7 Nisan 2014 Pazartesi

TRABZON PARK ORMAN CAFE DE BİR PAZAR...


Haftasonuna kötü başladım aslında... Cuma yoğun bir iş günüydü hal böyle olunca mesai bitene kadar dünyayla irtibatınız kesiliyor... Akşam eve gelirken okuduğum haberlerde küçük Pamir in kaybolduğunu öğrendim... gece yarısına kadar küçük Pamir in iyi haberlerini bekledim...Kapatılması için can attığınız ahlaksız Twitter sayesinde binlerce insanın arama kurtarmaya katılmak için seferber olduğu bir geceydi... Hatta yine beğenmediğiniz  yine ahlaksız bulduğunuz twitter sayesinde Okan Bayülgen in cuma gecesi yayınlanan prgramına ulaşıldı ulaştık ki bende twit attım... Programının neredeyse bir saatini Pamir in bulunması için yer verdiği için ayrıca teşekkürler Okan Bayülgen... O gece yattığımda oğluma sarılarak ağladım... Rabbim bizi evlatlarımızla sınama diye çok ama çok zor... Cumartesi sabah uyanır uyanmaz telefonu elime aldım gelen twitlere baktım Pamirle ilgili bir gelişme var  mı diye... Öğleden sonra öğrendim ki melekler onu yanına almış... Rabbim ailesine sabırlar versin... Atahan da çok hareketli ve sürekli koşan bir çocuk bazen Mirkelam ım benim diye takılırım da. Yaz tatilinde gittiğimiz otelde Atahan da yanımızdan kaybolmuştu üstelik geceydi ve her yer havuz doluydu tam 15 dakika boyunca Onu bulamadık deliye dönmüştüm. 15 dakika boyunca Atahan ın adını hayırkırmaktan ertesi gün sesim kısılmıştı...15 dakika bana 15 gün gibi gelmişti... Gerçekten çok ama çok zor.. Dedim ya Rabbim  evlatlarımızı bize bağışlasın... Cumartesi bütün gün zor geçti...Atahan ın orta kulak iltihabı tekrar etmesi ve antibiyotikle hayata devam etme mücadelemiz başladı... Gece erkenden de yattık dinlendik zira ertesi gün biraz enerjiye ihtiyacımız olacaktı.... Eh Atahan Mirkelam gibi koşan adam , peşinde koşacak adamında enerjik olması gerek... 


Kayınvalidemlerin bu yaz ki hac ziyaretindeki kafile arkadaşlarıyla her ay toplandıkları harika bir mekan  ORMAN CAFE ... Baharın da gelmesiyle bu ay ki organizasyona biz de katılalım dedik... Pazar sabahı Yalova dan çıktık yola ve attık kendimizi Trabzon Parka... Ormanın içerisinde ve Trabzonlu işletmeciler tarafından cafe ve restaurant  hizmetleri veren bol oksijenli bir mekan Trabzon Park...Sabahtan hava biraz bozuktu hatta yağmur ciseliyordu... O nedenle kahvaltımızı içeride  yaptık yok yoktu masada ama Atahan ın mızmızlığında resim çekemedim ki Aldığı ilaçların etkisinden olsa gerek öğlene kadar keyfi yerine zor geldi...  Kayınvalidemlerin hac kafilesindeki  Abdurrahman amca ve Ayşe teyze aynı zamanda  Orman Cafe nin işletmecisi... Hemşehrim olarak gurur duydum. bir hizmet ancak bu kadar güzel verilir... Haftasonu olması nedeniyle müthiş bir kalabalıklık vardı Sadece haftasonu 100 kg tereayağ tüketildiğine göre gerisini siz hesaplayın artık... O yoğunluğa rağmen personel süper bir organizasyon içerisinde çalışıyor... Herşey eksiksiz tam ve zamanında hemde lezzetli... Nasıl lezzetli olmasın ki tüm ürünleri Abdurrahman amca trabzondan getirtiyormuş... Final de bir  fındık baklava yedim süper ötesi... Taş kapakta şerbeti önceden dökülerek pişirilen bir baklava kesinlikle tavsiye ederim yemeden gelmeyin...








Sevimli köpek Oscar ile bizimkiler...

Minik Atahan ın fotoğraf çekme tecrübesi boyu minik olduğundan eğim aşağıya kayıyor haliyle...




Güzel bir hafta olması dileğiyle sağlıkla mutlulukla huzurla ve sevgiyle kalın...

6 yorum:

  1. Pamir'e bizde çok üzüldük Demet'cim,mevlam ailesine sabırlar versin,Evlat acısı çok zormuş,babamın halası oğlunu trafik kazasında kaybetti yaklaşık 5 sene önce..Bizlere bir bayram dedi ki "anne,baba acısını yaşadım,kardeş acısını yaşadım ama hiç biri evlat acısı gibi değil dedi..Evlat acısı çok zor" Mevlam kimseye evlat acısı yaşatmasın..

    Orman Cafe ise çok güzel bir mekanmış..İstanbul'lu lar için paha biçilmez bir yerdir..Çok keyifli bir pazar olmuş.. Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım benimde teyzem 14 yaşındaki oğlunu 10 yıl sonrada 41 yaşındaki diğer oğlunu kaybetmişti.Rabbim teyzeme nasıl bir sabır verdi bilemiyorum ama inan çok zor gerçekten evlat acısı bambaşkaymış Allah yaşatmasın kimseye

      Sil
  2. ne kadar güzel bir grup, dileyen herkese nasip olur inşallah. annem ve babam da çok istiyolar bakalım ya nasip:) bol oksijenli dinamik başlamışsınız haftaya böyle de geçer umarım,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah hayırlısıyla çıkar canım ailene en kısa zamanda
      harika bir hafta oluru umarım tüm insanlara

      Sil
  3. Herkes için daha güzel, sağlıklı bir hafta olur işşallah :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım canım çok öpüyorum seni sevgiyle kal...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...