16 Ağustos 2015 Pazar

SLIPSTOP İLE HAVUZDA KAYMAYAN AYAKLAR




Bir çok arkadaşım almış memnun kalmış bende denemekten zarar çıkmaz dedim aldım bu deniz ayakkabısindan...Harika birsey ince kumaşı maya kumaşından ayağı kavriyor  ...Atahan gibi kuma ayak basamayan çocuklar için harika havuzda ayağın kayması da engelliyor...Yumuşak elastik rahat.. 

33 numaraya kadar renk renk desen desen var 34 olsaydı kendime de alacaktim :)) internetten aldım  eve getirdim bizim kuzu evde de giymeye başladı belki kışın bile giydirebilirim... Bugün havuzda ilk denememizi yaptık sonuç harika...Zira bilenler bilir Atahan ın ayakkabı begenmeme giymeme takıntılari var sonuç harika...4  tane deniz ayakkabımiz var hiç birini giymedi bunu da gitmez dedim ama giydi çok rahat soket çorap gibi...Teşekkürler SLIPSTOP. ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...