17 Ağustos 2015 Pazartesi

17 AĞUSTOS SENİ UNUTMADIK UNUTMAYACAĞIZ


1999  Yılı Deprem.... Acisi anısı hiç yok olmayan deprem ...Yıllar geçiyor varlığını sürekli hatırlatıyor ... 1999 yılından beri aralıklarla geceleri rüyamda deprem kabusu görüyorum sonra rüyaymış diyorum...Geçen hafta Yalova merkezli bir deprem meydana geldi yüzeye çok yakın olduğu içinde çok hissedildi...Yine geceydi uyandım yataktan fırladım baktım eşim Atahan uyuyor sonra lamba ya baktım sallanmıyor uyku sersemliği yine deprem kabusu gördüm diye uyuma devam ettim...Yıllardır gitmeyen deprem psikolojisi rüya ile gerçeğini ayırt edemez durumdayım. ..Enkaz altında kalan ve kurtulanların psikolojisini düşünemiyorum  bile...Ağustos ayını sevmiyorum...Rabbim böyle bir acıyi bir daha yaşamatmasin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...