13 Şubat 2013 Çarşamba

GEL ARTIK BAHAR

İlkbahar  göstersin artık bize yüzünü... Azıcık güneşi görünce  tamam işte  havalar ısınıyor  moduna giriyoruz... Sonra bir üşüme bir terleme hoppp al sana bol salya sümüklü hastalıklara davetiye... Yazı da sevmem kışı da sevmem benim mevsimlerim ilkbahar sonbahar... Güneşi görünce öğlen yine arkadaşlarla Teşvikiye Köyüne kaçtık midelere biraz şenlik verelim dedik...  Elif in yerindeydik yine... Her mevsim ayrı  bir  güzel yazın gittiğimizdeki yazımı burada bahsetmiştim...



Puf puf kabarmış sıcacık lavaş güveçte alabalık mevsim salatası birde muhlama... Temiz köy havası açıyor insanın iştahını...


Birde gürül gürül yanan soba... Kemiklerime kadar ısındım birde kestanelerimiz olsaydı süper olacaktı... 

İş yerinden arkadaşımın uzun zamandır beklediği tayini nihayet gelince o gitmeden hep beraber Mustafa Abinin mekanında mide ziyafeti yapalım dedik ve yaptık... (ay bu bölüm Ali Ağaoğlu gibi oldu)...


Pastamızı aldık ve.....


Sevgili Bihter i Moda şubesine gönderdik... Yeni şuben huzur ve mutluluk getirsin sana... Biraz da ben mutluluk istiyorum mutsuzum çünkü uykusuzum geceleri 3-8 defa Atahan tarafından uyandırılmak faklı odalarda kucağımda kah koltuk tepesinde kah bizim yatakta kah onun karyolasında onunla uyumaktan pardon uyuyamamaktan tepeme huni takma aşamasına geldim... Ne zaman düzelecek bu minik kuş... Bu bana yapılır mı hemde benim gibi uykuyu çok ama çok seven birisine... UYUMAK İSTİYORUMMM DELİKSİZ UYUMAK....

3 yorum:

  1. Baharı bende özledim..Mis gibi havasını,doğanın canlanmasını..Masanız çok güzelmiş..Afiyet olsun..Arkadaşınızada hayırlı olsun..Uyku konusuna gelince çok zordur.Helede çalışan anneyseniz iki katı zordur..Belki herkes gibi konuşacağım ama az sabır,yavaş yavaş düzene girecektir..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uykusuz ise gitmek ve gunde yuzlerce insana hizmet vermek artik olum gibi

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...