24 Şubat 2013 Pazar

BURSA CANDA OYUNCAK...



Geçen gün internette dolasirken Bursa da bir oyuncak magzasina rastladim...Bursaya gittigimizde oraya ugradik...Canda oyuncak magzasi dort katli her yas grubuna gore oyuncaklar var....



Benim favorim bu ahsaptan kucuk oda tasarimiydi bayildim...



Pufidik pufidik bu ayiciklar sahane....





Hepsini bir odaya doldurup arasinda kaybolmak istiyorum...



Gosteriler icin kostumler bile vardi...Evinizin bahcesine kurabileceginiz parklardan tutun da bebek oda drkorlarina kadar hersey var....Ben dort saatte kendimi kaybettim orada....
posted from Bloggeroid

2 yorum:

  1. ahşap oda gerçekten güzelmiş boyutları da uygunsa çocuklar için nefis olurdu :) peluşlar iç açıcı hatta içine gömülmelik hakkaten ama bana nedense oyuncak gibi gelmiyor ,yani hayal gücünü kullanıp oyun kurabilmesi çok zor ve sınırlı,ama eşimden hediye gelen her peluş oyuncak yumuk yumuk ohh ohh ohh :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha o kadar cok cesit vardi ki resomlemekte zorlandim.cunku oynamak resim cekmekten daha zevkliydi......

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...