10 Mayıs 2015 Pazar

MAYIS IN İKİNCİ HAFTASI...




Bugün çok fazla kutlama taraftarı değilim anneler gününü neden mi birçok arkadaşımın tanidiklarimin akrabalarimin annesi şuan hayatta degil yine bir çok tanıdığım annelerin de evlatları. .. Her anneler gününde içim burkulur Rabbim beni sinamasin  diye...Ama bugün de böyle düşünüyorum diye anneme haksızlık etmek olmaz ki...Canım annem iyiki annemsin 10 yaşımdan beri seni kaybetme korkusuyla büyüdüm hep bu yüzden hep üzmekten kirmaktan   korktum seni...pamuklarda büyüttüm senin sevgini...İnsanlar hep derlerdi anne olunca annenin değerini anlarsın. ..Anne oldum evet değişen birsey olmadı çünkü ben senin değerini önemini 10 yaşındayken de biliyordum 38 imde de...Canimsin canım dan ötesinde. ..iyiki senin evladın olarak doğmuşum pamuk annem...


Babamızla minik kuzu Atahan da boş durmamiş bugün için...Gerçi bu kareyi çekmek bana kalsa da bu ince düşünce için eşime sonsuz teşekkürler. ..

Canım oğlum annesini çok severmis...


5 yorum:

  1. bende heryerde bangır bangır kutlama taraftarı değilim çok şükür annelerimiz sağ evlatlarımız sağlıklı rabbim kimseyi bu acıyla sınamasınn sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum size...sevgiyle sağlıkla kalın...

      Sil
  2. AYAKTA ANNE YAZISINA BAYILDIM , ÇOK GUZEL OLMUS , NE MUTLU SIZE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaratıcı eşim sağolsun bazen böyle incelikleri olabiliyor :)

      Sil
  3. Hello!
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: TURKEY
    with the number: 376
    We hope that you will know our website from you friends, we ask nothing.
    The activity is only friendly
    Important! Remember to follow our blog. thank you
    I wish you an excellent day
    Sincerely
    Chris
    For other bloggers who read this text come-register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey______391%20Members
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...