8 Mayıs 2015 Cuma

KONTÜR KAŞ NASIL YAPILIR




Kaşlarınız dökülmüş seyrek şekilsiz olabilir tıp kı benim kaşlarım gibi hele  birde  açık tenliyseniz kaşınız var la  yok arasında gider gelir... Sorun etmeyin neyse ki ileri  teknolojiyle  bu  da  artık sorun olmaktan çıktı. Kaş  kontür ü imdadımıza  yetişti artık... Ben de  tüm cesaretimi toplayıp  yaptırdım ... Gerçi bu  post  gezikmiş bir yazı oldu ama  yoğunluktan ancak fırsat buldum... Kaş kontür yaptırmaya karar  verdiyseniz  yaptıracağınız mekan önemli özellikle  hijyen bakımından önem  taşımakta... Eğer  normal  saç boyasına karşı allerjiiz yoksa gönül rahatlığyla yaptırabilirsiniz. Kullanılan boya  da  çok  öenm arzediyor  tabiki...


İlk  önce  kaşlar kalemle  çiziliyor istenilen  şekil veriliyor fazlalıklar  alınıyor  sonra  uyuşturucu bir jel  sürülüyor ve boyama  işlemine  başlanıyor...Renk tonunu tutturmak  önemli ilk yapıldığında size çok koyu  geliyor 3-4 hafta sonra  gerçek rengi oturyor... İlk 3 gün  suyla  temas  ettirmiyorsunuz bol bol bepantol merhem sürüyorsunuz kabuk tutuyor çünkü sonra atmaya başlıyor...


Bu bitmiş hali ilk gün... Kaşları  zayıf  dökülmüş şekilsiz olanlara  duyurulur kesinlikle  deneyin yaptırın  benden söylemesi...

2 yorum:

  1. güle güle kullanın, takibinizdeyim, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş görünüyor, ilerleyen günlerdeki halini de paylaşırsanız çok güzel olur, merak ettim, sevgiler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...