6 Mayıs 2014 Salı

HIDRELLEZ VE YAĞMUR



Bayiliyorum yagmurun toprakla bulustugunda etrafa yaydigi kokuya.... Cama vuran damlalarin cikarttigi tiz sese yada evlerin oluklarindan akan yogun su sesine... Hele birde yagmur bu aksam ki gibi usul usul ve gece yagiyorsa ayri bir keyif veriyor bana... Bir cok insan sevmez yagmuru islanmayi ben cok seviyorum.... Bu aksam hidrellezmis gec farkettim...Atahan kuzuyu uyutunca bahceye cikip gul agacinin altinda topragi eselerken buldum kendimi.... Tum yagmura ragmen... Bir ara elime birseyler oldu meger isirgan otu beni tebrige gelmiş:)) Neyse ki yagmurun damlalari elimde olusan isirganin yanma hissini aliverdi.... İtinayla dilekler cizildi.... Gulun dalinada paralari bagladim sabah ise giderken umarim almayi unutmam... Çocukken hatirliyorumda yagmur yagdigi zaman camlar buhar olurdu ve ben agabim kardesim camin onunde alirdik solugu parmaginizla sekiller cizerdik ne buyuk mutluluk verirdi bize anlatamam.... Taşrada geçen yillarda yagan yagmurla beraber kesilen elektrikler ve gaz lambasinin mumlarin devreye girmesi.... Aman Allahim ne buyuk heyecandi biz cocuklar icin...Yari aydinlik evin icerisinde saklanbac oynamak ve cigliklarla yagmurun sesini bastirmak ne keyif verirdi bize.... Yillar ne cabuk da gecmis megerse ama her yagmurun yagdigi gecede yillar oncesine cocukluguma gitmek paha bicilemez...
posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...