11 Mayıs 2014 Pazar

BİR TEK ANNEM OLSUN BANA BİR ŞEY OLMAZ...


Minik kuzun Atahan ın bu yıl ki anneler günü hediyesi çok ama çok güzeldi minik elleriyle kreşte  annesine keçeden portföy çanta yapmış bayıldım...


Bu da ikinci hediyemiz büyük bir heyecanla açtım...


Canım oğlum büyük bir heyecanla verdi minik hediyelerini... Anne baaaakkk dedi ve beni kocaman kocaman öptü... Rabbim tüm evlatlarımızı bize bağışlasın... Başta annem ve kayınvalidem olmak üzere tüm kadınların, anne adaylarının, annelerinin anneler günü kutlu olsun....

8 yorum:

  1. HariKa bir şey:) büyümüş de sürprizleriyle annesini Şaşırtır olmuş Sevgili Atahan. Ne mutlu size;) Demet Hanım anneler gününüz Kutlu olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canim seninde anneler gunun kutlu olsun...Rabbim tum annelerimizi basimizdan eksik etmesin..

      Sil
  2. Anneler günün kutlu olsun Demet'cim,alttaki el boyamısından benim oğlumda hediye etmişti bana,çerçeveletip,evimin baş köşesinde yerini Aldı..Okuyunca çok duygulanmıştım..Sevgilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne olunca duygusala bagliyoruz:)) seneninde anneler gunun kutlu olsun canim...

      Sil
  3. ay bayıldım hediyene.. çok şık, çok güzel.. ellerine sağlık minik kuzunun..
    anneler günün kutlu olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim seninde anneler günün kutlu olsun...

      Sil
  4. Merhabalar
    Blogunuzu takipteyim. Yepyeni bir blogum var. Takibe alarak hem destek verır hemde heyecanımı paylasırsanız cok sevınırım.
    Şimdiden Çok Teşekkür Ederim
    http://yasamvekadinadair.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...