15 Aralık 2012 Cumartesi

MISSPERA DAN ÇOK UCUZ KOZMETİK ÜRÜNLERİ...


Malum havalar oldukça soğudu ve doğal olarak da ciltler hassaslaştı... Sabahın buz gibi havasında işe gidicem derken dudaklar çatlamasın diye önlem almaktan yoruldum... Küçük bir araştırma sonucunda kendimi misspera nın sitesinde buldum... Ve aradığım ruju da... L'Oreal in ruju süperdi... Ortasındaki nemlendirici sayesinde dudaklarınız çatlamadan gün  boyu rengini koruyor...
Fiyatlar çok uygun sadece ruj olmaz dedim kendi kendime... Schwarzkopf tan bir adet şampuan ve Clean adn Clear den yüz temizleme jeli aldım attım sepete... Üstelik kargo ücretsiz... Beğenmezsen  iade... Tavsiye ederim girin bakın misspera nın sitesine...

Keyifli alışverişler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...