11 Ekim 2012 Perşembe

7/24 ANNEYE GÜVENLİ BAĞLANMA...


Geçen gün çalıştığım bankanın merkezinde  yapılan bir panelin video görüntülerini izledim... Prof.Dr. Sabiha Paktuna Keskin di konuşmacı... Eh çalışanların büyük çoğunluğu kadınlar olunca hele bir de anne olunca konu tabi ki çocuklar... Paneli izlediğimde çok etkilendim bir anne olarak doğru bildiğimiz o kadar çok yanlışlar var ki... Hele çalışan anne olarak çocuklarımızla geçirdiğimiz zaman kısıtlı olunca durum daha da vahimleşiyor... Yıllarını çocukların psikolojisine adamış bir doktor ve anne olarak Sabiha Hanımın konuşmaları beni çok etkilemişti... Bir çok arkadaşımdan kitapları hakkında çok şeyler duymuştum ama bir türlü kısmet olmamıştı alıp okumaya... Eğer “Ne yaparsam yapayım bir türlü onu yalnız bırakamıyorum, çocuğuma hiç bir şey yediremiyorum, ağlamasını durduramıyorum, öfke nöbetlerini anlayamıyorum...” diyorsanız, Prof. Dr. Sabiha Paktuna Keskin'in yeni kitabı 7/24 Anneye Güvenli Bağlanma'yı mutlaka okumalısınız!Prof. Dr. Sabiha Paktuna Keskin; kimlik ve kişilik gelişiminde hayati önem taşıyan bu evrelerde çocuklarıyla güvenli bağ kurmayı gerçekleştirebilmesi için annelere rehberlik ediyor. Çevre ve genlerden zihin okumaya, kimlik gelişiminden güvenli annelik metodunun uygulanışına kadar çocuk gelişiminde güvenli bağ kurmanın yolları adım adım anlatılıyor. Üstelik kitapta bu metodu uygulamadan önceki sorunlar, metodu uygulama süreçleri ve inanılmaz sonuçlar da annelerin mektuplarıyla örneklenmiş...Hemen kitap ambarı ndan kitabın siparişini verdim ertesi gün elimdeydi kitap, keyifle okuyorum bitmek üzere okudukça  "YA BEN NASIL BİR ANNEYİM" diyorum  o küçücük beynine ne verirsen ileride kendine özgüveni olan kendinle barışık saygılı sevgi dolu pırıl pırıl bir insan olmasına zemin hazırlamış oluruz... Tüm anne adaylarına ve annelere sesleniyorum mutlaka okuyun bu kitabı... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...