8 Şubat 2013 Cuma

EN UCUCZ TEFAL NUTRICOOK DÜDÜKLÜ TENCERE



Çeyizimden kalma (ki tam 5 yıllık) emektar düdüklü tenceremin klipsi bozuldu hal böyle olunca da yeni düdüklü tencere alma için girişimde bulunmak gerekir dedim... O site senin bu site benim en ucuz ve en kaliteli olanı aradım taradım... Tefal da karar vermiştim zaten kullananlar çok memnun olduklarını söyleyince bu marka üzerinde araştırmalara başladım...Ve sonunda en ucuz Tefal Nutricook düdüklü tencereyi  sanalreyonum sitesinden aldım 2 günde elimdeydi...



Emniyet kilitli digital saat ayarlı 4 ayrı proglamlı tenceremiz...



Yanında da harika yemeklein yapıldığı tarifler kitabı... Özellikle benim gibi sebzeyi sevenler için :))
Tefalin en güzel süprizi ise işteeeeee buradaaaaaa....



Ben tencereyi yıkarken küçük paşa Atahan da kutusuyla bütünleşmiş bana şımarıklık yapıyordu...



Dudaklarımızın üstüde hafif bıyık gibi olmuş:)) Oyun hamuruyla oynamışda bugün kendisi...

10 yorum:

  1. Tefalin her urunu guzel zaten
    Kaca mal oldu acaba

    YanıtlaSil
  2. Valla biyiklari gorunce aha dedim ergen kuculmeye calisiyor:) at bu dudukluleri boyle kolay hale getirenlerden allah razi olsun, ben eskiden hatirlarim dakiklarca lastigini gecirmeye ugrasirdik:) Birde patlamalari da cabasi tabii:((
    Bu arada kucuk bir tavsiye: su kelime dogrulamayi kaldirirsaniz daha cok ziyaretcinin yorum birakmasina olanak tanimis olacaksiniz. kelime dogrulamayi kaldirmayi blogumda anlattim, Linki; http://melined.blogspot.be/2013/01/kelime-dogrulamayi-kaldirma.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. patlama vakalarini annem zamanindan hatirliyorum..simdi buyuk kolaylik...kelime dogrulamayi kisa bir sureligine yaptim spam mesajlar geliyordu da simdi kaldirdim..

      Sil
  3. Atahanım bebem girme öyle her kutuya :))

    YanıtlaSil
  4. Canım güle güle kullan sevindim senin adına... O tatlı Atahan'da çok şeker olmuş,(MAŞALLAH) hiç bir kutunun içinde o kadar kıymetli bir şey olamaz :))

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan.Tefal ürünleri genelde vazgeçilmezimdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. su zamana kadar tefalden aldigim urunlerden hepsinden mennun kaldim sirada utusu var...

      Sil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...