23 Mayıs 2016 Pazartesi

BİTKİ ÖZLERİNDEN PARFÜM NASIL YAPILIR







 İtalya  turumuzda Nemi köyü ziyaretimizde gördüm bu  küçük dükkanları... Nemi köyü  dağ çileği meyveleri ve bitkileriyle ünlü bir  köy bitki özlerinden parfümler oda kokuları sabunlar yapıyorlar... Bu küçük dükkana  girince kendimi başka bir boyuta geçmiş gibi hissettim nasıl bir  rahatlama anlatamam...






El kremleri vücut losyonları ki yukarıda  resmini gördüğünüz eşşek resimli kremler en çok rağbet görenlerden satıcı bayanın ingilizcesi yoktu  bizimde  italyancamız yoktu  hal böyle  olunca eşşek  kremlerinden uzak durduk :))











Bitki özlerinden parfüm nasıl yapılır  kimyagerler bilir destek alıp en kısa  sürede  bu konuda  bir post  yazmam gerek  biliyorum çünkü merak  ediyorum....

2 yorum:

  1. Köhne ama büyleyici, tam benlik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende salaş yerleri çok seviyorum özentiden uzak daha samimi geliyor insana yani böyle yerlere girdiğin zaman çok şık mekanlara göre daha rahat alışveriş yapıyorsun

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...