3 Eylül 2015 Perşembe

BİRİSİ SONBAHAR MI DEDİ



Havalar  serinledi  sonbaharın kapıları  açıldı  ve  ben  yaz  tatiline gitme  hazırlıkları  içerisindeyim. Yazlık bir  yerde  çalışmak  ve  yaz  tatillerini ilk bahar  ve  sonbaharda  yaşamak  zorunda  kalanlar  beni  gayet iyi anlar diye  düşünüyorum... İznimin başlamama  sayılı  günler  kala biriken  stresi  bir  an  önce  atmak  için  attım kendimi  doğanın kucağına ....Daha  önceden  BURADA anlatmıştım Yalova Karaca Arboretum un ne  kadar  harika  bir  yer  olduğunu  geçen  hafta  gelen  misafirlerimiz le  kısa  bir  tur  yaptık yine...Bulmuşum  mis gibi  çimenleri tüm alanı  yalın ayak  dolaştım nasıl  harika  bir  duygu anlatamam  size...








Yolunuz Yalova  ya  düşerse  mutlaka  Karaca Arboretum  unu ziyaret  edin  dört  mevsim  ayrı  bir  güzel kasım ayını  bekliyorum sarının  kırmızının tüm tonlarının  dansı  için ....Tatile  sayılı günler  kala biraz olsun  enerji  depoladım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...