9 Temmuz 2015 Perşembe

YAĞLI SAÇ DERİSİ İÇİN UYGUN ŞAMPUAN


Takip edenler  bilir  yıllardır  yağlı saç derisi  yüzünden  çekmediğim  çile  dert  kalmadı... Aslında  işe  başlayıncaya  kadar  hiç  böyle bir  problemim yoktu  sonra  ortaya  çıkınca  cilt  doktoruna  gittim  bulunduğun terde  yoğun  klima  çalışıyorsa  olumsuz etki yapar  dedi. Yaz  kış sürekli  klima çalışmakta ve  saçlar iptal her  şampuan bitiminde  marka  değiştirmek  çok sıkıldım yoruldum doktorun tavsiye  ettiği özel şampuanlarda  çok yıprattı.. Bir  iki eczaneden alınan şapuan denedim ama  yine  sonuç hüsran ... Eczacı  bayan saç analizi  yaptı  bu  ürünleri  tavsiye  etti..

Capiactif günlük şampuan ve  hafta  2 defa  kullanılan saç derisi  onarıcı  şampuan  ve  bitkisel  bakım yağı... Önce  yağı almakta  tereddüt  ettim  ama  gerçekten  saçı  yağlandırmıyor  kuru  yağ  gibi  bişey. Röfle  nedeniyle  kuru  olan uçlara  denge  kazandırdı... Henüz  bitmiş değil  şampuanlar  kısmen  diğer  kullandığım ürünlere göre biraz  daha  iyi  ama  başka  önerisi olanlar  varmı yardım istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...