27 Şubat 2015 Cuma

PARK SORUNU YAŞAYANLARA KESİN ÇÖZÜM


Araba  park  etmek  benim  gibi  park özürlüler için  büyük bir sorun...Üç hamlede park etmeyi umarım bir gün başaracağım...Şu na kesinlikle inanıyorum erkekler bu konuda daha becerikli belkide çocukluktan beri hep arabalarla oynamalarindan kaynaklanıyor. ..Elinde bebekle manevra yapmaya çalışan hiç kız çocuğu görmedim ben...Hatırlıyorum abim arabalarsiz bir gün geçirmezdi...Eh erkekler 2 yaşından beri arabalarla oynarlarsa bayanlardan daha iyi araba park etmeleri de gayet normal bir şey...Bu bloğu yazarken pencereden baktım annemlere gelmiştim arabanın arkası yine hafif  disarida  kalmis😊 Atahan şimdiden annesinden daha güzel araba park ettiği kesinleşti. ..Yukarıda  ki resim bunun en iyi kanıtı...İstisnalar  elbette var biliyorum ama itiraf edin bayanlar erkekler daha iyi araba park ediyor...Mutlu güzel haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...