30 Kasım 2014 Pazar

TELEFON KÜPESİ MODELLERİ



Dün telefon kılıfı almak için mağazaya girdiğimde hersey normaldir. Rengarenk çeşit çeşit kılıflar... çeşit bol olunca da insan seçmekte zorlanıyor haliyle ücret ödemek için kasaya geldiğimde bu kupeleri gördüm önce anlam veremedim telefon aksesuarları satan biyerde takılarını ne işi var dedim.Sonra kupeleri hep tek olarak sergileniyor eşleri yoktu buna da anlam veremedim...Dayanamadım kasada görevlileri sordum bunlar ne dedim...Telefon kupeleriymis...Nasıl yani dedim....Kulaklığın oldugu yere takiliyormus....kendi kendime ne çok kokoş bayan varmış dedim...Ama hakvermemek de mümkün değil hani çünkü çok güzeller...18-24 yaş arası için gayet normal...
posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...