23 Haziran 2014 Pazartesi

NUXE KURU YAĞIN FAYDALARI VE TONY&GUY ŞAMPUAN




Geçen hafta arkadaşım internetten bir kozmetik ürünü almış yanında tester olarak bir kaç tane  NUXE HUILE PRODIGIEUSE  vermişler, bana da  verdi... Akşam eve gelince denedim harika bir şey saça cilde yüze kullanabiliyorsunuz ... Kokusu mis mi mis... 




Rahat durmadım hemen aldım ki bu da indirimdeydi...Size biraz NUXE HUILE PRODIGIEUSE  den bahsetmek istiyorum... İçerisinde  fındık yağı, tatlıbadem, hodan yağı, sarı kantaron, macadamia bitkisi, kamelya bitkisi bulunuyor. Aynı zamanda e vitamini bulunuyor içeriğinin % 98 i tamamen bitkisel...Her cilt tipinde kullanılabiliyor ister direkt cildinize ister kullandığınız nemlendiricinin içerisine.... Makyajınızı temizlemede kullanabiliyorsunuz... Duştan sonra nemli vücudunuza sürebiliyorsunuz, soğuk kış günlerinde yada yaz güneş banyosundan sonra cildi rahatlatıyor... Saçlarınızın diplerine sürüp taradıktan sonra sıcak suyla yıkanmış sıkılmış bir havluyu saçlarınıza sarın 20 dakika bekleyin alın size mis gibi saç maskesi... Bir de bu kur yağın pırıltılı olanı varmış dekolte bölgesi ve yüze kullanılan  ben normalini aldım, fondotenin içerisine koyup da kullanabiliyor muşsunuz... Bir çok şeklini uyguladım sonuç kısa sürede gerçekten mükemmel... En güzeli ney biliyor musunuz yağ gibi değil adı üzerinde kuru yağ... Bildiğiniz nemlendirici havasında... Kokusu mis gibi bunu kullanmaya başladıktan sonra nemlendiricileri bir kenara bıraktım... Saçlarım yağlı (yağlı değil aslında saç derim yağlı ) korkmadan saç uçlarıma uygulayabiliyorum yağlandırmıyor ... Bir çok NUXE HUILE kullanan kişilerin yorumları var almadan önce okuyun ama denemeden  asla karar vermeyin farkı göreceksiniz... Bilenler bilir ben öyle çok kozmetik malzemesi kullanmam favori ürünlerim vardır onların dışına pek çıkmam... Ama bu  ürün almaya gerçekten değermiş...

Daha önce burada  anlatmıştım sorunlu saçlarım var bu nedenle sürekli şampuan değiştirmek zorundayım... Hiç kullanmamıştım tony&guy  ürünlerinden kuaför kuzenin tavsiyesine uydum ve birde bunu deneyim dedim gerçi  üçüncü yıkama şimdilik sorun yok şampuanın bitimine doğru kendini belli eder... Umarım işe yarar... Mutlu ve sağlıklı bir haftanız olsun diyorum... Marmaranın incisinden sevgiler gönderiyorum:))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...