27 Şubat 2014 Perşembe

YARAMAZLIK SONRASI...


Neredeyse 3 aydır  mola verdirerek devam eden gribimiz kendini orta  kulak iltihabına çevirdi ve anitbiyotik kullanmaya başladık... İlaçların yan etkisinden midir yoksa hastalıktan mıdır bilinmez acayip agresif ve huysuzuz... Hal böyle olunca evde sesler istemeyerek yükseliyor...Sonrasında da üzlüyorum kendime kızıyorum bazen tüm günün acısını O ndan çıkartıyormuşum gibi geliyor ve pişmanlık duyuyorum... Sen nasıl bir annesin diye...Yaramazlık sonra kızmam ve bana küsme hali....Kıyamam minik kuzuma... Şu hastalık  bitsin gitsin artık...

14 yorum:

  1. çoook tatlı :) Yazık yahu, çok da uzun sürmüş hastalık :( Allah şifa versin tez zamanda...
    Çocuk hem çok güzel hem çok zor, bitmeyen bir vicdan azabı gibi, bitmeyen iç hesaplaşmalarla dolu bir süreç...
    Hastalık olduğunda daha fena, ilaçların yan etkisi bence, Nehir'de de çok net hatırlıyorum şurup içtiği 2-3 yaş dönemlerindeki huysuzluklarını, ağlamalarını... en çok da Actidem diye bir şurup içtiğinde olmuştu, doktoruna söyleyip değiştirmiştik...
    Kolay gelsin çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya evet onlar hasta olmasın biz hasta olalım çünkü huysuzlukları hastayken hiç çekilmiyor gerçekten ...

      Sil
  2. Bu seneki grip bir türlü gitmek bilmiyor,bu durumda ister istemez sinirlere yansıyor Demet'cim..Atahan'da hastalıktan dolayı huysuzluk yapıyordur.Çocuklar hastalıktan,biz annelerde onların hastalıklarına üzülmekten yorgun düşüyoruz ve sinirlerimiz geriliyor.İnşAllah bu durumlar en kısa sürede geçer..Çok geçmiş olsun sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim...geçsin şu grip yedi bitirdi bizi inan ki...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. sağol canım geçsin bitsin şu hastalıklar ...

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. teşekkürler canım Rabbim tüm çocukları korusun

      Sil
  5. canım çok geçmiş olsun.. bu sene çok hasta oldu yavrucaklar ya.. allah şifa versin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım bir kar yağsada biraz mikroplar gitse...

      Sil
  6. canım havalar boyle oldugu surece kuzular hep hasta olacak...ama sanmakı o ses yukselmelerı sadece sende...kalbımız bellı sevgımızde hepımız uzuluyoruz ama bılıyorz degıl mı askımızı :) kocaman sevgıler tatşlım olur boyle seyelr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şu havalar düzelsin artık canım aslında bir kar yağsa süper olur mikroplarda kırılır ama nerdeee biz çevreyi kirletmeye devam ettiğimiz sürece doğanın dengesinde maalesef bozuluyor.... moral desteğin için teşekkür ederim ayrıca ...

      Sil
  7. Oy kuzum, yerim ben bunu. Ne tatli. Bende kartonlara girerdim böyle cocukken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben girmiyordum galiba hatırlamıyorum anneme sormam lazım ben pek çocuk gibi değilmişim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...