14 Eylül 2013 Cumartesi

KİTAP AMBARIM DAN GELEN KİTAPLARIM


Çalışan  bir annen olunca alışverişlerin büyükbir çoğunluğu da haliyle internetten oluyor... Kitaplarımı bile internetten alır oldum...kitapabari.com a uzun zamandır üyeyim...Son çıkan ya da indirime giren tüm yayınlar hakkında güncel maillerini zaten alıyordum... Geçenlerde siteyi ziyaret ettim ve karşıma şu ilginç kitap çıktı...


TERZİ....


Terzi Aşkım Kapışmak a ait bir kitap... Yazar psikolog... Romanında kendi hastasının hayatını anlatıyor.... Yani yaşanmış bir hikaye... Hikaye mi ? Otuzlu yaşlarda bir adamın daha küçücük bir çocukken aile içerisinde ve dışarıdaa uğradığı cinsel tacizler nedeniyle hayata küsmesini anlatıyor... Bir solukta okuyabileceiğiniz bir kitap ben bir anne olarak çok ama çok etkilendim... Çocukların cinsel tacize uğradıklarını nasıl anlayabiliriz e dair bir çok ipucu veriyor... Gerçekten ama gerçekten çok kötü bir ortamda  büyüttüğümüz çocuklarımız için tüm anne ve babaların okuması gerektiği  bir kitap olduğunu düşünüyorum...


BERABER YÜRÜDÜK BİZ BU YILLARDA


 Günümüzün neredeyse tek sivri kalemlerinden Yılmaz Özdil in son çıkan kitabını da Terzi nin beraberinde aldım...Özdil bu kitabında şimdi hükümetin seceresini anlatıyor...Hangi adımlar hangi sırayla atıldı? Hangi sansasyon, hangi basit olayın artıçısıydı? Yarın öbür gün unutulacak bir dönemdir unutturulmak istenecektir... Hatırlansın diye yazdım Unutulmasın.... Böyle yazmış Sayın Özdil kitabının önsözünde.... Terzi bitmek üzere ustanın kitabı var sırada...

4 yorum:

  1. ıste bu kıtabım unutmamak unuttrmamak adına bu kıtap alınmalı canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gozlerim aciyor artik geceler atahan uyuduktan sonra okuyorum ama birakamiyorum...

      Sil
  2. Kitap alışveriş listesine eklenmeli,güzel paylaşımınız için emeğinize sağlık ;) http://bendenizinyolculugu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...