2 Temmuz 2013 Salı

KUM BOYAMA NASIL YAPILIR


Ben bu kum boyama olayına bayıldım tatilde çocuklar için yapılan aktivitelerin içerisinde kum boyamada vardı... Merak ettim sonuna kadar izledim hatta bende onlara yardım ettim yapmak için can attım :)... Kum boyama nedir derseniz biraz bahsedeyim... Kum boyama yüzeydeki kağıt tabakasını sıyırıp çıkartıldığında yapışkanlı olan karton üzerindeki önceden hazırlanmış resimlerin üzerine renkli kumlar dökerek boyamaktır....





Rengarek kumlar ortalık biraz batsada çok eğitsel bir faaliyet  bence... Boyamak istediğiniz kısımdaki yapışkanlı zemini dikkatlice kaldırıyorsunuz bir kürdan size çok yardımcı olacaktır...



Kaldırdığınız zemini hangi renk ile boyayacaksanız o renk kumdan döküp bir güzel silkeliyorsunuz hoooppp kumlar yapışıveriyor hemen...





Kum boyamanın yararları saymakla bitmez öncelikle çocuklar renkleri tanır ve pekiştirir, renkleri sırayla yaptıkları için planlama yapmayı öğrenirler, dikkat ve sabrı öğrenir el becerileri gelişir vs... Atahan Paşa biraz daha büyüsün bu çalışmalar arasında yer almak istiyorum hemde biran önce...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...