23 Eylül 2012 Pazar

SÜMELA MANASTRI VE ZİGANA...


Karadeniz turuza devam ediyoruz... Yolumuzu Sümela Manastrı na çevirdik... Cennetten bir köşe sanki...


Benim üçüncü ziyaretim... Bu yıl da yine resterasyon çalismasi vardi... Ne bitmek bilmeyen bir çalismaymis
... Hristiyan alemi icin cok önemli bir yer Sümela...


Ağaç köklerinden oluşan eşsiz bir manzara.




Sümeladan sonra yolumuzu Zigana Geçidine çevirdik...Derken kendimizi Pervanoğlu tesislerinde bulduk...Kuzu sac kavurma bu kadarmi guzel olur...Doyamadim ben... Kilolari alip donerim herhalde...





Baktık gecitten sonra Gumushane ye az kalmis oraya da gittik... Etrafta pestil ve köme satisi yapan yerler cok fazla merak ettik kömeyi... Meğer bizim cevizli sucukmus...
Atahan pasa bu cevizli sucuklara bayildi... Bu arada baglanti problemi yasiyorum... Bu postu da Macka da Hilal Cafe den yaziyorum... Kendilerine de ayrica tesekkurler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...