29 Mart 2012 Perşembe

PEPPE VE İSYAN

Şimdiki gençlik bir Halil Sezai dir tutturmuş gidiyor...Müzikleri gerçekten hoş...Lakin Müslüm Gürses in şarkılarından 'Bu nasıl yorum hiçbirşey anlaşılmıyor' diye söz eden gençlik Halil Sezai nin yorumlarını nasıl anlıyorlar onu da anlamış değilim:) Dikkat ediyorum da face den twitten yazdıkları yazılarda da farklı bir yazı karakteri kullanıyorlar eh o zaman bu da normal diyorum. Geçen gün arkadaşımın birisi paylaşmış sayfasında Peppe ve İsyan.Gerçekten koptum gülmekten daha da ilginci Atahan ın bunu dinledikten sonra ağlamaya başlaması.Oysa ki Peppe yi çok sever....

İzlemenizi tavsiye ederim çok eğlenceli...
Gerçi bugün uzuınca aradan sonra ilk iş günüm bu isyan şarkısı da bana gelsin bari...

7 yorum:

  1. :)) bende izledim bu videoyu gerçekten çok eğlenceli.. bütün çalışan annelere gitsin isyaaaaaaannnnnnn

    YanıtlaSil
  2. Ayyy Ayşe Seln ile izledik kızım irkildi bu ne diyeee:=))) Korkma bu başka şarkı pepe söylemiyor bunu diye ikna ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama Atahan bile küçücük kuzum ağladı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...