23 Kasım 2016 Çarşamba

İNADINA GÜLÜMSE

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊


Yıl 1991 mevsimlerden yaz... Sezen  Aksun nun  gülümse  kasedi yeni çıkmıştı ortalık bu  şarkı ile  yıkılıyordu abimle  harçlıklarımızı biriktirip bu  kasedi  almıştık... Ailece Didim e  kampa  gidiyorduk yaz, sıcak, arabada  klima  yok  tabi  doğal camlar  açık yoğun baskılarla  bu  kaset çalıyor... Annem  önde  oturuyor  kaset  her bittiğinde  bizim ısrarımızla  arkasını  değiştiriyor yine  Gülümse  şarkısı  çalıyor.... Saatlerdir araba  kullanan babam delirme  noktasında kasedi çıkarttı   'Başlarım sizin kedinize  gülümsemenize bu ne  sabahtan beri gülümse  gülümse   yeter' nidaları attı ve koydu  bir  kemençe  kasedi gıy gıy  ( o yıllarda  sevmezdim kemençe karadeniz türkülerini şimdi  duyduğum anda horon tepesim geliyor  orası  ayrı  tabi)... Allahım yol bitmiyo  tabi... Yıllar  geçti  tabi  bir  araya  geldiğimizde  abimle  hep babamın isyanını  anlatırız güleriz ve  babam  hala  o şarkıyı  duyduğunda  ne şarkıydı  be  der...
Kemal Burkay  ne  güzel  yazmış Gülümse...  Son zamanlarda  bulutların gitmesini istiyorsanız  sizde inadına gülümseyin  hayata...
 
Gülümse hadi gülümse
Bulutlar gitsin
Yoksa ben nasıl yenilenirim
Hadi gülümse

Belki şehre bir film gelir
Bir güzel orman olur yazılarda
İklim değişir akdeniz olur
Gülümse

Belki şehre bir film gelir
Bir güzel orman olur yazılarda
İklim değişir akdeniz olur
Gülümse

Tut ki karnım acıktı
Anneme küstüm
Tüm şehir bana küstü
Bir kedim bile yok
Anlıyor musun
Hadi gülümse

Belki şehre bir film gelir
Bir güzel orman olur yazılarda
İklim değişir akdeniz olur
Gülümse

Gülümse hadi gülümse
Bulutlar gitsin
Yoksa ben nasıl yenilenirim
Hadi gülümse

Sazlarım vardı
Irmaklarım vardı
Çakıl taşlarım vardı benim
Ama sen başkasın
Anlıyor musun
Başkasın

Sazlarım vardı
Irmaklarım vardı
Çakıl taşlarım vardı benim
Ama sen başkasın
Anlıyor musun
Başkasın

Tut ki karnım acıktı
Anneme küstüm
Tüm şehir bana küstü
Bir kedim bile yok
Anlıyor musun
Hadi gülümse

Tut ki karnım acıktı
Anneme küstüm
Tüm şehir bana küstü
Bir kedim bile yok
Anlıyor musun
Hadi gülümse

Belki şehre bir film gelir
Bir güzel orman olur yazılarda
İklim değişir akdeniz olur
Gülümse





söz : Kemal Burkay

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...