4 Mart 2015 Çarşamba

PARK ARKADAŞLARIM...



Son  zamanlarda  aracımı  park ettiğimde  sağında  solunda  faklı renkli  kişilikli söförlerin olduğu  araçlar  görüyorum...Bu  araba  çok ama  çok renkli zarlar  Tazmanya  canavarı  GS atkısı birde dikiz aynası  arkasına  yapıştırılmış İtalyan bayrağı ( renkleri  )... Yurdum insanı  iç  dünyasını  nasılda  güzel  yansıtıyor...Burada  aslında  merak  ediyorum  şöförün yanında oturan  kişinin tepkisi önümnde sürekli  sallan rengarek  zarlar  ve  poposunu  sallayan  tazmanya....Dikiz aynasından sallanan  Gs  li ipi de  unutmamak  lazım tabi...


Bu  beni  bitiren  bir  çalışma ...Akşam annemlerle  dönüyoruz arabayı  annemlerin sokağa  park ettim indim yanımdaki araçta bu yazı  var... Gece olduğu  için  önce  ne  ki dedim sonra  annemle  başldık okumaya  gece  gece  sokak ortasında  gülüyoruz tabi... Anne  dedim dur  bunu  fotoğraflamalıyım... Emel  belki de  hayatında  çok şey  kaçırdı  yada  artık bakılmayacağı  için  çok şanslı  bu  bilinmez  ama  yurdum insanını  tüm yaşanan  olumsuzluklara  rağmen seviyorum... Demekki  hala  bu  ülkeden  umudum  var...Sevgiyle  sağlıkla kalın...

2 yorum:

  1. Bizim insanımız gibi renkli bir kişiliği olan memleket yoktur herhalde Demet'cim..Bende tüm olumsuzluklara rağmen ülkemi,insanlarımızı seviyorum..Ne mutlu ki TÜRKÜM:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısın canım çok güzel özetlemişsin...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...