19 Kasım 2014 Çarşamba

SUYU OTURARAK İÇMENİN FAYDALARI




Bir çoğumuz yok artık diyor oturarak su  içmenin fadaları da mı varmış diyor....Evet  var...Ayakta su içerken su direkt olarak midede dinlenmeden kalınbarsağa geçiyor ve suyun içerisinde  mikrop  bakteri vs varsa filitre görevi yapılmıyor... Ayrıca  suyun içerisindeki yararlı minerallerde  yine ayakta içildiğinde midede dinlenmediği için alınamıyor... Hal  böyle olunca ayakta  su içildiğinde  sadece  susuzluğumuzu gidermiş oluyoruz... Siz siz olun suyunuzu oturarak içmeyi alışkanlık haline  getirin  ve  çocuklarınıza da  bunu öğretin...Hatırlıyorum da rahmetli anneannem kızım ayakta  su içilmez günah  derdi, derdi ama nedenini anlatmazdı belki bilmediği için keşke anlatsaydı da bilseydim 36 yıl hep ayakta  su içtim gitti canım mineraller... Araştırdım oturarak su içmek aynı zamanda  sünnetmiş nedeni de  sağlıklı olması imiş...Sağlıklı bol bol su içmeli günleriniz olsun...

2 yorum:

  1. Büyüklerimizin söylediği çoğu şeyi göz ardı ediyoruz çoğu zaman Demet'cim ama aslında onlar farkında olmadan da bazen açıklamasını tam yapamasalarda bize söyledikleri her şey bizim faydamız için..Oturarak su içmek hem HZ.Muhammed (s.a.v) Peygamber Efendimizin sünneti hemde sağlık yönünden faydalı.Sağlıkla canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın Bağnu cum büyükler %90 doğruyu bilirler işte bende çocuktum bazen kulak arkası edebiliyordum bu sözleri şimdi daha iyi anlıyorum ...sevgilerimle...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...