10 Eylül 2013 Salı

BULAŞIK MAKİNESİNDE YEMEK NASIL PİŞİRİLİR...


Size ellerimle misler gibi bulaşık makinesinde somon buğlama yaptım dersiniz gelen misafirlerinize :) Ben de duyunca nasıl yani dedim ama vallahi elin İtalyanları yapmış...İtalyan Lisa Casali, yemek pişirmenin çevreci, ekonomik ve lezzetli yöntemini keşfetti. Yemek yazarı Casali, 'Bulaşık Makinesinde Yemek Pişirmek' (Cucinare In Lavastovigle) adlı kitabında bulaşık makinesi kirlileri yıkarken aynı anda yemek pişirmenin mümkün olabileceğini yazmış..
Casali, bulaşık makinesinin tıpkı bir buharlı fırın gibi çalıştığını, bazı yemeklerin ‘ekonomik’ programda, bazılarının ise daha yüksek ısıda piştiğini söylüyor. Makinede pişirmenin yöntemi ise malzemeleri vakumlu bir torba ya da kavonozun içine yerleştirmek.
Casali’nin kitabında kuskus, dana eti, elmalı tart ve levrek tarifleri yer alıyor. Yazarın tariflerini deneyen yemek severler ise bulaşık makinesinde pişen somon balığının fırında pişene göre daha lezzetli olduğu görüşündeymiş....

Şimdi rahmetli anneannem yada babaannem olsaydı şöyle derdi.... 'Kızımmm  Allah bize çok yiyecek ekmek veriyor bunların hepsi ahir zaman alametleri taş olucaz biz taş'... Durun bakalım daha neler göreceğiz... Merak etmedim değil hani lezzetleri nasıl oluyor diye... Deneyen olursa haberim  olsun... 

4 yorum:

  1. Çok ilginç nasıl olur merak ettim. Denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok merak ediyorum bakalım elbet deneyen birileri çıkacak:)

      Sil
  2. Yazıyı alabilirmiyim(değiştirerek) ? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amaç değiştirerek postları almak değil birşeyler üretebilmek...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...