25 Temmuz 2013 Perşembe

ATAHAN DAN GECE SHOWLARI




Kuzum bu aralar pek huysuz geceleri surekli hareket halindeyiz... Bu yuzden doktora bile gittik...Arka buyuk aziyi cikartiyor buna bagladi... Gece uyandigi zaman sanki bacaklarini sinek isirmis da cani yanmis gibo bacaklarini ovuyor acaba huysuz bacak sendromu mu dedim doktor bu kadar kucuk cocuklarda olmaz dedi... Buyumenin etkisiyle bacaklarda eklem yerlerinde agri olurmus...




Gunduzleri cok mutlu.... Ama geceleri uykumuz yine duzensiz....



Bu aralarda hep bizimle yatmak istiyor bizde izin veriyoruz ama geceleri surekli darp ediliyorum... Dun gece uykumun arasinda suratima inen bir adet Atahan bacagiyla neye ugradigimi sasirdim... En son sabahin besinde baba ogul yatak odasini onlara birakip diger odaya kactim... Canim cok acimisti cunku... Birsi bana soylesin bu kadar uykuyu seven anne babanin cocugu neden uykuyu sevmez....
posted from Bloggeroid

8 yorum:

  1. çok tatlı maşallah, bu soruyu bende 21 aydır soruyorum ama hala bulamadım. En sonunda Allah benim sınavımı uykusuzlukla yapıyor diye düşündüm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin canimda ertesi gun ise gitnek olmasa inan problem bile etmem...ama uykusuzda is hic cekilmiyor...

      Sil
  2. :) Anne olmak çok zor. Ama onlarsız da hayat anlamsız.

    Küçükken uyumak istemezler büyüdüklerinde kalkmak istemezler..

    YanıtlaSil
  3. Ahh bunları ben de yaşadım,sabır, geçecek

    YanıtlaSil
  4. :))) çok tatlı demet ablacığım, maşallah.. umarım en kısa sürede uyku sorunu çözülür kuzunun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh zeynepcigim tatli ki ne tatli ama geceleri degil:(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...