26 Mart 2013 Salı

YAŞ 35 YOLUN YARISI MI?




Ne demiş şair Cahit Sıtkı Tarancı....


Yaş otuz beş! yolun yarısı eder.
Dante gibi ortasındayız ömrün.
Delikanlı çağımızdaki cevher,
Yalvarmak, yakarmak nafile bugün,
Gözünün yaşına bakmadan gider.
Şakaklarıma kar mı yağdı ne var?
Benim mi Allahım bu çizgili yüz?
Ya gözler altındaki mor halkalar?
Neden böyle düşman görünürsünüz,
Yıllar yılı dost bildiğim aynalar?
Zamanla nasıl değişiyor insan!
Hangi resmime baksam ben değilim.
Nerde o günler, o şevk, o heyecan?
Bu güler yüzlü adam ben değilim;
Yalandır kaygısız olduğum yalan.
Hayal meyal şeylerden ilk aşkımız;
Hatırası bile yabancı gelir.
Hayata beraber başladığımız,
Dostlarla da yollar ayrıldı bir bir;
Gittikçe artıyor yalnızlığımız.
Gökyüzünün başka rengi de varmış!
Geç farkettim taşın sert olduğunu.
Su insanı boğar, ateş yakarmış!
Her doğan günün bir dert olduğunu,
İnsan bu yaşa gelince anlarmış.
Ayva sarı nar kırmızı sonbahar!
Her yıl biraz daha benimsediğim.
Ne dönüp duruyor havada kuşlar?
Nerden çıktı bu cenaze? ölen kim?
Bu kaçıncı bahçe gördüm tarumar?
Neylersin ölüm herkesin başında.
Uyudun uyanamadın olacak.
Kimbilir nerde, nasıl, kaç yaşında?
Bir namazlık saltanatın olacak,
Taht misali o musalla taşında.

İşte yaş geldi 35 e ve  bir yıl daha gitti ömrümden doğumgünümün pazar gününe gelmesi nedeniyle aşklarımla çok ama çok güzel bir gün geçirdim... Sevgili Nalan ın güzel mekanı Ce Ontule deydik daha önceden burada bahsetmiştim bu mekandan.... Doyasıya midemize sölen yaptık güzel kahvaltı mönüsüyle... Ama  en güzeli de Atahan çimenlerde köpek dostlarıyla oynamasıydı...


 Paşa mekanın köpeğiydi oldukça iri ama kar gibi beyaz bir köpüş Atahan la birlikte sürekli top oynadılar bizimki gollll golll diye bağırması beni çok eğlendirdi...


Sonra yan komşu bahçeden Ali abilerin köpeği Bayliss eşlik etti... Atahan en çok Bayliss i sevdi çünkü tam boyuna göreydi... Tüm gün  neredeyse köpüşlerle yuvarlana yuvarlana oynadı...Onu uzun zamandır  hiç bu kadar keyifli görmemiştim...

Bakarmısınız şunun masumluğuna... Çok tatlılardı çokkkkk....

Akşam olunca da minik kuzuyu anneannesine sepetleyip aşkımla dışarıda başbaşa balık yemeğe gittik....Gerçi herzaman ki gibi  balıktan çok salatayı yedim ya  neyse :)

İşte geçti 35 yıl acısıyla tatlısıyla...Canım ailem sizi çok seviyorummmmm....

8 yorum:

  1. Mutlu yıllara, nice nice yaşlara işallah...
    Ne güzel bir gün geçmiş, en kötü günün böyle olsun.

    Dur bakalım şekerim 35 yolun yarısı olmasın Allahın izniyle :)

    'Balıktan çok salatayı yedim' çok hoşuma gitti aynı ben dedim :) Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  2. güzel dileklerin için çok teşekkürler...Yalovaya geldiğinde önce bulgurlu soğuk mantı sonrada sözüm ona balık söyleriz ama salatayı yeriz olur mu :)

    YanıtlaSil
  3. Mutlu seneler olsun..Bende 35'im ama bana göre yolun yarısı değil..Olmasında..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanın nasıl geçti hiç anlamadım ki bir de bakmışım oluvermiş 35

      Sil
  4. Nice güzel yaşlara canım eşinle minik prensle fotolar harika diyette olan ben akşam akşam görmesem iyiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim....bundan sonra diyete gerek kalmayacak...11,aydan sonra kos kos kilolar gider prensesin pesinde kosturmaktan...

      Sil
  5. canım kaçırmışım ben bu postu..doğum günün kutlu olsun..nice yıllara

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...