7 Mart 2013 Perşembe

KIRIK TARAK...






Hani bayanlar kendilerini psikolojik olara iyi hissetmediklerinde kuaföre atarmış ya.... Hah işte bu cumartesi kendimi canım kuzenimin ellerine teslim ettim .... Kes Kes kes çünkü saçlarımı uzun kullanamıyorum... Kuzenle sohbete öyle  dalmışız ki saçların bitmiş halinin fotografını bile çekmeye unutmuşum:)




Saçlarım kesilince sıkıntılarım geçti mi ? Giden her bir saçla huzursuzluklarım azaldı mı şimdilik bilemiyorum sadec  o anlık hafiflemiş olsam gerek... Bir ara da renk değişikliği mi yapsam ne? Şöyle kızıl yada karamel ama alıştım bırakamıyorum şu röfleyi... Benimle bütünleşti  sanki... Yıllar önce bir ara  açık kumral a kendi rengime boyatmıştım ama sadece bir ay kullanabildim yine döndüm röfleye...İlerleyen günlerde belki renk değişimi yaparım...Sorunlar kökünden gider ne dersiniz :)

6 yorum:

  1. ohh bence en iyisini yapmışsın.. eylül başı böyle bir deli hal bana da musallat olmuştu.. gittim kestirdim, boyadım pek bi rahatladım..
    güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. kısa saç herzaman favorim :) güle güle uzatın :)

    YanıtlaSil
  3. AA demek son kare alınmayı unutulduysa gerçekten güzel olmuş saçınız ve muhtemelen kuzenle yüzünüz güler bir şekilde sohbete (memnuniyetten;) dalıp gitmişsiniz o halde. Neyse değişiklikler iyi geliyor gerçekten çok haklısınız Demet Hanım, sizle bütünleştiyse kopmak zor oluyor gerçekten. Kısa saç çok rahat gerçekten. Renk olayı için iyi düşünüp model ile birlikte karara varmak gerek belki de, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. bir haftadir gorusmeyince konular birikiyor oyle dalmisiz ki sohbete kaslarimi bile aldirmadan eve geldim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...