30 Eylül 2012 Pazar

SONUNDA BEN DE MİM LENDİM :)

Ne yalan söyleyeyim blogger arkadaşım Sevda olmasa kimse beni mim lemeyecekti... Teşekkür ederim kendisine...Başlayalım bakalım sorulara...

Günün nasıl geçti?

Harika bir gündü eşim kaynım ve eltim le birlikte Sakarya ya gittik oradan Sapanca Gölü ve Kırkpınar köyüne gittik olamaz böyle bir güzel köy...


İsim vermeden bahset?

İki yüzlülüğüne dayanamıyorum...
Neden hep cam kenarı?

Koltukla camın arasına hırka,kazak vs koyup uyuyabilmek için :)
Bu gün kendin için ne yaptın?

Yatakta 5 dk daha şekerleme yaptım :)


Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan?

Evde yillarca cin yagi diye bildigim seyin japon yagi oldugunu ogreniyorum. Hayat cok oyleyken aslinda boyle ..... Basim agriyor basim 

Düşün ki o bunu okuyacak?

Seni çok seviyorum aşkım...



Kahkaha atmana sebep olan karikatürler?




Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz?

valla herşeyi yazabilirim iş nedeniyle alışkınım... :)


Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz.. 

Seviyorum seni çok biricik oğlum...

Ctrl+v yap..İşyerinde ve evde bazen kendimi bile kopyalamak istiyorum...


Bende  Biraz Elif Biraz  Ada yı mimliyorum....






2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...