18 Eylül 2012 Salı

İLGİNÇ DAVETİYE...



Bu yazım telefondan üretilen ilk deneme olup imla hatalari ve resim kalitesi icin şimdiden özür... İlerleyen zamanlarda bunlari da aşarim herhalde... Neyse gelelim mevzuya... Geçen gün müşterimiz şubeye bir davetiye biraktı... Yoğunluktan bakamamiştim... Mesai bitip kendime gelince inceledim ve çok beğendim... Sosyete haberlerini anımsatan ünlüler gibi... Bakalim ileride daha nasil davetiyeler çıkacak...Evlenen çiflerede mutluluklar...
posted from Bloggeroid

16 yorum:

  1. gazete ilanı şeklinde davetiyeler son yıllarda çok fazla tercşh edilmeye başlandı buda çok hoşmuş.

    YanıtlaSil
  2. Bizim firmamıza binlerce davetiye tasarımı geliyor ama bu kadar ilgincini ilk defa gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ornekleriniz arasina bunu da koyarsiniz yeni cifler icin degisik secenekler

      .

      Sil
  3. Merhaba internet üzerinde dolaşırken rasladım habere yani ilginç davetiye modelleri diye bir bölüm açılıp buralara bu tür davetiye modelleri bence ekleyebilir matbacı firmaları ve üreticiler

    YanıtlaSil
  4. bizde misafirlerimizin isteği doğrultusunda bu tarz davetiyeler tasarlıyoruz. hem misafirlerimiz daha önce başka yerde görülmemiş ürünlere sahip oluyorlar hemde daha prestijli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız çünkü artık çiftler farklı ve kimsede olmayan şeylerin etkisinde doğal olarak bu tarz ilginç davetiyelere dikkat çekiyor

      Sil
  5. merhaba internette ilginç davetiyeler diye aratınca sitenizde gördüm firmamızın davetiyeler bölümünde buna benzer bir ürün mevcuttur ilgilenen arkadaşlar ziyaret edip bakabilirler.

    https://davetiyemarkasi.com/urunler/30064/1045/#.UskostJdUzQ

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...