14 Ağustos 2012 Salı

FETTUCINE MAKARNA TARİFİ...


Değişik tatları her zaman sevmişimdir... İştah bakımından pek aktif olmayan ben yeniliklere her daim varım... Nasıl dır acaba derken verdim Fettucine makarna siparişini.... Benim sipariş mantarlı tavukluydu... Özel soslarıyla harikaydı sunumu da öyle gerçi ben tabağına bayıldım... Ortası çukur kenarları düz ilginçti.... Kısa bir araştırmadan sonra bu tabaklardan almalıyım...



Bu da meksika soslu fettucine makarna,bol bol acı var içerisinde benim tarzım değil...Tabi acı sevenlere diyecek sözüm  yok...


Bu da adını hatırlayamadığım değişik bir soslu fettucine makarna.... Hepsinin tadına baktım en güzeli tavuklu mantarlı olanıydı.... Marketlerde bu makarna satılıyor denemenizi tavsiye ederim...Makarnadan önce ben bu tabaklardan almalıyım... Tarif dedim ama ben hazır yedim...:)






4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...