23 Ağustos 2012 Perşembe

BAKICI SENDROMU...


Bakıcı ablamız sağlık problemi nedeniyle işi bırakıyor:( Son 2 haftadır stresli  günler yaşıyorum.... Yeni birisini nasıl bulacağım, Atahan kısa  sürede alışabilecek mi, nasıl güveneceğim gibi bir sürü soru işaretleri dolanıyor  beynimde.... Hala bir içime sinen birisini bulamadım... Ne kadar zor bir şey canının parçasını kime  nasıl emanet edeceğin... Böyle masum tatlı bir kuzu... Offf düşündükçe ve  hatta yazarken bile yüreğim daralıyor... Umarım en kısa sürede içime sinen güvenilir birisini bulurum...


Ne kadar da masum uyuyor minik paşam...



Bayram da ziyaretlerden pek memnundu minik paşam... Bu kadar güzel kızın arasında hiç sesi çıkmıyordu....:)

10 yorum:

  1. Insallah en kisa zamanda , en az senin kadar sevecek , sahip cikacak , gozunu arkada birakmayacak birini bulabilirsin.Kiyamam onun o guzel, masum uyuyusuna..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    Blogunuzu blogger annelerinden bulup hemen takibe aldim:))
    Sizide benimkine beklerim.
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Tatlım aklımda inşallah buluruz...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Demet Hanım, bloglar arasında gezinirken size rastladım, cok içten, tatlı bir anlatımınız var. Ben de yazmak istiyorum ama sanırım henüz yeterli cesaretim yok.. Şimdilik Facebook yetiyor :) Öncelikle oğluşunuzla sağlıklı nice yıllar dilerim. Çocuk sahibi olmak çok garip bir duygu, daha önceki hiçbirşeye benzemiyor. Benim de 4 yaşında bir kızım var, sırf bakıcıya bırakmamak için 10 yıllık kariyerimden vazgeçtim, onu büyüttüm, bu sene tam gün okula gidecek, ben de işime odaklanabileceğim. :) Çalışmaya alışan bir insan için tam gün annelik kabus gibi birşeymiş, ama naapalım bu şirintoşlar dünyaya bedel. Umarım siz de bu işi yaparken sevgi dolu olan ve önceliği para olmayan birini bulabilirsiniz. Tanıdık tavsiyesi olursa zaten süper olur. Arkadaşlarım için internetten birkaç telefon bulmuştum, bakıcı bulan şirketlerden, gerçi biz İstanbul'dayız ama, Yalova için de bulunabilir sanırım, siz de araştırırsanız en azından geçmişi bilinen ve deneyimli birilerine ulaşabilirsiniz. Bol şans dilerim, yeni yazılarınızı bekliyorum..

    Neslinur İsberk

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle ilginize cok tesekkur ederim...Umarim en kisa surede sizinde yazilarinizi okumaya baslariz...Zaten bir baslayinca birakamiyorsunuz...Ve umarim en kisa surede bakiciyi bulurum...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...