31 Mart 2012 Cumartesi

EVDE SİNEMA KEYFİ

Yorucu bir iş günü eve varış ve akşam yemeği telaşı sonra derin bir nefes ve Atahan'la ilgilenmece... Akşam misafirliğe gittik, baktık ki tv de fovori dizimiz Yalan Dünya yok. RTÜK amcalar cızzzzz yapmışlar... Ev sahibi dvd lerinden seçme yapmamızı istedi. Elebaşımız eşimin ilginç yorumları derken seçimi yaptık ve film başladı... Bu arada küçük gelinimizden gelsin çaylar gitsin çerezler üstüne soda patlama noktasına az kalmıştı. Film demiştik adı Kimliksiz (UNKOWN) gerçekten izlemeye değer. Liam Neeson, Diane Kruger, January Jones, Bruno Ganz Sebasttian Koch'un başrollerini paylaştığı filmin konusu Berlin gezisi sırasında bir trafik kazası geçiren ve komaya giren bir adamın komadan çıktığında karısının bile onu tanımadığı görmesi ve kimliğini ispatlamaya çalışmasıyla devam eden macera içeren süreç başlıyor...





Filmin ve gecenin ilerleyen saatlerinde Atahan Paşa nın uykusu geldiği için eve dönmek zorunda kaldık. Ama filmde kalmıştı aklımız... Ben hemen Atahan'ı uyuttum, eşimde netten filmi bulup açtı heyecan kaldığı yerden devam etti... Günün yorgunluğu ve filmin sürükleyici etkisi sayesinde bir de baktım saat gece yarısı 2 olmuş, koş dedim koşşş yatağa uyu ve dinlen... Dinlen çünkü güzel bir hafta sonu seni bekliyor......... Nasıl bir uykusuz kalmışsam artık bilemiyorum :) Bu postu sabah yayınladığımı zannediyordum bir de baktım ki sadece yazmışım ve kaydetmişim. Bir de baktım ki hafta sonu tatili başlamış bile:)) 

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...