25 Temmuz 2017 Salı

İPEK KİRPİK DE HANGİ MARKA


Bundan yaklaşık 3 yıl önce ipek kirpik taktirmistim aman Allahım bin pişman olmuştum çünkü müthiş derecede yüzümü yıkarken batıyordu cok rahatsız ediyordu... Evet çok güzel görünüyor ama kullanamadiktan rahat edemedikten sonra hiçbir anlamı yok dedim...Sonra biryerde kullananların önerisi ile bu kirpikleri yaptırdım meğer daha önceki çin mali imiş bu lore mali yok yumuşak ve cok iyi yüzünüzü rahatlıkla yıkayabiliyorsunuz... Ben en sade doğal ve seyrek olanından  yaptırdım bunun ikinci ve üçünü kademesi de var daha yoğun yani daha gür... Yalovada yaptırmak isteyenlere adres verebilirim harika ben cok memnun kaldım...Tavsiye edebilirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...