11 Mayıs 2016 Çarşamba

UNUTKAN ANNLER


İşten eve bir milyon kafaya  gelip yemek bulaşık çocuğu yıka  kendini  yıka derken çay koyup  dinlenmek için hazırlık yapayım dedim...Rutin  ısıtıcıya  suyu koydum evet  koydum koymasına  da  ısıtıcıyı ocağın üstüne oturttum aradan 3-5 dakika  geçti ve  kendimi söylenirken buldum... 'bir ısıtıcı  kırk saatte kaynatmaz mı  yahu ' Sonra  birden  kafamda  soru işaretlerini dolaşırken  buldum... Acaba neyin kafasını yaşıyordum o an bilemem tabi:)


Hürriyet bumrang aracılığı  sleepy unutkan anneler daha fazla unutmasın diye  harika neşeli bir  ajanda göndermiş bana  ilaç gibi geldi:) Birileri sesimimi duydu  bilinmez ama  anneysen ve birde üstüne çalışan anneysen  bir ajanda  şart...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...