8 Nisan 2015 Çarşamba

GÖZ ALTI KIRIŞIKLIKLARI NA İYİ GELEN KREM HANGİSİ


Zaman hızla akıp gidiyor hal böyle olunca da insan vücudunda değişiklikler oluyor...Geçen gün  aynada fark ettim hiç olmazdı göz altında torbalar oluşmuş. ..Tamam kaz ayakları vardı kabul de bu torbalar kırışıklıklar birden nereden çıktı böyle. ..Göz çevremde ki kaz ayakları çok erken oluştu açık tenli ve renkli gözlü olmam nedeniyle  her güneşte gözler savunma yapıyor ve kaslar geriliyor...Ama bu torbalar nereden çıktı şimdi diye düşünmeye başlayınca birden yaşım aklıma geldi:( yaşlanıyorum evet... Kabullenip yeniliklere ayak uydurmak gerek ve süreci yavaşlatmak gerek dedim başladım araştırmaya...Bir çok blog arkadaşımdan tavsiyeler aldım.. En çok tavsiye edilen Seba med  Q10lifting eye crem oldu.. Sabah akşam iki defa uygulanıyor...






İlk üç günde hemen etkisini göstermeye başladı göz altlarında bir gerginlik yapıyor evet gerçekten çok memnun kaldım... Keşke daha önce başlasaydım diyorum...  Sürekli bilgisayara bakmak geceleri uyanıp afacan Atahan la ilgilenip uykusuz kalmak eh üstüne birde yaş ilave olunca göz altı kırışıklıkları ve torbalanmalar  artıyor tabiki... Göz altı kırışıklıklarına ve torbalara karşı iyi gelen krem  hangisi derseniz ben  Seba Med Q10 tavsiye ederim... Ha birde kaz  ayağı göz kırışıklıkları torbalar vs çok da  takmayın önüne geçmek mümnkğn değil sadece  süreci  yavaşlatıyoruz o kadar önemli olan sağlıkla  güzel gözlerle etrafa bakabiliyormuyuz hayata önemli olan bu...Sağlıklı güzel günlerimiz olsun...





2 yorum:

  1. Baya olmuş siz başlayalı hala memnunmusunuz acaba devam ediyormusunuz. Benimde bugün kremlerim elime ulaştı üstünede yazıyı gördüm. Ben dcl aldım bayada pahalı inşallah iyi gelir. Buda güzelse bitince işe yaramazsa buju deneyebilirim diye soruyorum. Yaşım 26 ve çok erken başladı kırışıklık sorunlarım. Hem genetik hem de nöbet usulü çalışmanın götürüleri malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET ÇOK MEMNUN KALDIM ALDIM AMA SÜREKLİLİK İSTİYOR EVET ...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...