16 Aralık 2014 Salı

SIRADIŞI AHŞAP SEHPALAR...




Atahan paşa  geçen  seneki olduğu gibi bu yıl da  bol bol burun akıntısı öksürük hapşurma ve kulak ağrısı ile karşı karşıya  bu sene  gittiğimiz  kkb dokorumuz çok sık yakalanıyor  gribe ve kulaği çok etkileniyor tüp takalım dedi... Ben dumur oldum ne  tüpü ne  nerkozu ne operasyonu... Bildiğim tanıdık aile dostları  olan doktor arkadaşlardan biliyorum ki sağlık sektörü  artık tamamen  prim usulu ile çalışan kar  amaçlı bir sektör oldu... Hatırlarmısınız bilmem 5-9 yıl önce bir kalp  pili takma modası vardı... Kalp pilleri bilmem kimin firmasından alınıyordu  peynir ekmek gibi  kalp pilleri takılıyordu  hastalara ( o yıllarda 10.000 usd falandı ) bazı piller çalışmıyordu  bile... Sosyal medyada birçok arkadaşım çocuklarına  doktorlar tüp öneriyiormuş faklı illerde  faklı  doktorlar ama  hep tüp... Dedim  kendi kendime acaba şimdi de  tüpçüyle mi anlaşıldı... Biraz araştırdım Bursa da Novomed kulak  burun boğaz kliniğini buldum... Sehpalarla  bağlayacağım konuyu  az  kaldı:)... Doktorumuz  çok güzel  muayne etti hikayemizi dinledi ve bir  çok isitme  testleri  yapıldı... Evet  kulakta  sıvı  var anibiyortik  kullanıcaz sıvı kaybolursa  sorun  yok ( ki  kullanınca gidiyor ) antibiyortik  tedavisine  rağmen 3 ay  boyunca  sıvı  eğer  kaybolmuyorsa  bu aşamada  tüp takılıyormuş... Bizimkiler yok efendim zırt pırt  sıvı oluşuyo çare  tüp diyeveriyorlar beni de  geriyorlar... Doktor  birde özellikle  kreşe  giden  ve  sürekli nezle  grip olan bu  yaş  gurubu  için  vitamin takviye  verdi bağışıklık sistemini  güçlendirme  adına ( ımunex den  3 şişe  bitirdik  değişne  birşey  olmadı  bakalım bunda  ne  olacak  )... Konuyu sehpalara bağlıyorum  artık...Doktordan iyi  haberlerle çıkınca işlemlerin bitmesi için  bekleme  salonunda  beklerken bu sehpa ilgimi çekti...Bildiğiniz ev kapısı eski tip ev ama... Kulbu çıkartılmış işlem  görmüş ayaklar monte edilmiş süper  harika olmuş...




Kapının diğer kanadından da bu sehpayı yapmışlar ben bayıldım...


Yine bu  güzel eski sandıklarda klineğe ayrı bir  hava katmış ben zaten eskilere aşık olan biri olarak mekanı çok sevdim personel ve  doktorlarda  harika... Çocuk hastlar beklerken sıkılmasın  diye harika  bir  etkinlik alanıda yapmışlar  ama  sistem  arızası nedeniyle o resmi ekrana  yükleyemedim..... Kuzum 10 gün  sonra  kontrole gidecek  bakalım umarım  ilaçlarla  kolay atlatırız... Tüp  taktırma olayımız  yok  şükür hemen  tüp  takalım  diyen  doktordan  uzak durun  araştırın inceleyin...Sağlıklı mutlu günlerimiz olsun...

2 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun Demet'cim,sağlığımızı canımızı emanet ettiklerimiz bile para para diyorsa halimiz harap durumda..Neyse içini ferahlatan doktoru bulmuşsun..Sehpalar ise süper bende çok severim eski eşyaları,eski objeleri günümüze uyarlanmış hallerini ,eski kapının sehpaya uyarlanmış halide çok hoşuma gitti..Sağlıklı canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın canım sağlık gibisi yok ne yapsak ona değer biçemeyiz.kapılara sıra gelince virşeyler üreten insanlara bayılıyorum...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...