9 Aralık 2014 Salı

ÇİLEK VE BALIK AŞKINA...



Ah bir de çilek  allerjim olmasa nasılda  güzel  yenirsin  sen ama  sadece dilimin  ucuyla tadabiliyorum...

gerçi resimdeki deniz tarağı yersen :)

Bol sebzeli bu ton balıklı  salata yemeğe  doyamadım zaten denizden babam  çıksa  yerim misali balığı her şekil severim.. Zaten  salataya  karşı ayrı bir  zaafım var  balıkla  birleşince tam oluyor... Bir de  böyle  görsel harika bir sunumla önüme gelince  dokunmayın bana... Sağlıklı beslenme  adına bol bol sebze balık tüketin çocuklarımıza da  bunları tüketmeye özendirelim... Sağlıklı güzel  günlerimiz olması dileğiyle...

6 yorum:

  1. Eşime git diyorum balığa, kıyamıyormuş bizi yalnız bırakmaya. Yahu başka kadınlar gitmesin ister, bizimki tam tersi. Ece babasının tuttuğu balıkları daha çok seviyormuş.
    Benim de işime geliyor doğrusu. hiç bir şeyine dokunmuyorum mis gibi balık yiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla gidiyorsa balık tutmaya ne güzel taze balık yemek gibisi var mı

      Sil
  2. ton balıklı salatayı bende çok severim. Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan leman da yedim ben bişey yapmadım hazır olunca balık dahada güzel oluyo yemesi ( üstünbaşın kokmuyo mesela :)

      Sil
  3. Çook güzel görünüyor :) Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...