2 Eylül 2014 Salı

TIRNAK KIRILMALARINA SON



Canim oğlumun kolu hızla iyileşiyor... Ancak doktorun verdigi koluna sürdüğümüz ampul solusyon tentürdiyot gibi turucu kırmızi bir renk ve heryere bulaşıyor üstüne birde yağlar sürüyorum nevresimler sabaha rengarenk oluyor...Bu sürecte hep beyaz nevresim kullandim zira bu ilac ve yaglar onceden camasirsuyunda bekletmeden asla cikmiyor.Hal böyle olunca eller tirnaklar bitti tabi....Aman canim oglum iyileşsinde varsin eller tirnaklar gitsin... Geçen ay aldiğim ama kullanma fırsatı bulamadığım Kalyon Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı ni dolaptan çıkarma zamanı geldi dedim.



Harika bir tırnak koruyucu bakim yağiymiş gercekten ben neden daha önce bunu kullanmamişim bilmem İş yerinden arkadaşim Tuğba önermişti...Bende artık kesinlikle tavsiye ediyorum... Tırnak kırılmalarına engel olmak istiyorsanız Kalyon un bu ürünü tam bize göre...Atahan in kolumu soyuluyor deri döküyor yenileri çıkıyor...
posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...