13 Kasım 2013 Çarşamba

ÇOK KÜÇÜK VE ÇOK BÜYÜK AYAKKABI ARAYANLAR



Takip eden arkadaşlar  bilir malum benim ayaklar 34 numara  hal böyle  olunca çocuk reyonlarından başka çarem yok...:) Bir de  özel yapımlar ama  onlarda  da  modeller sınırlı sayıda .... Bir arkadaşın tavsiyesiyle .fitbas ı keşfettim 33 numaradan 50 numaraya kadar herçeşit bay bayan ayakkabısı mevcut... Bu site sayesinde  yürürken artık ayakkabılar benden  önce gitmiyor:)


Siyah bebetlerimle  bu kahverengi krem renkli ayaakabıları  çok  beğendim ve aldım  2 gün  sonra elime ulaştı... İyi ki bu  site  var  sayelerinde  ayağıma olan topuklu ayakkabı  modelinde  artık sıkıntı  yaşamayacağımı ümid ediyorum.... Güzel günleriniz olsun...
posted from Bloggeroid

4 yorum:

  1. geçen pazar ,34numara giyen bir arkadaşım nine west den başka bir yerden alışveriş yapamadığından dert yanıyordu.ayağın büyük olması kadar küçük olması da ayrı bir dertmiş meğer,bazı markaların çocuk reyonlarından bulabiliyorum demişti hatta :)
    bu siteye mutkaka bakmasını söylerim ama
    güle güle giyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan insan ozeniyor topuklu ayakkabilara:)) artik sorun yok

      Sil
  2. canım haklsınnnnn cok zor ıkısıde zor buyuk ve kucuk :) ama olsun ayaklarımız var sukur degıl mı:) bu arada 2.ye bayıldımmmmmmmmmmmmmmmm..headerını da cok sevdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krem gomlek kahve kumas pantolonla super durdu....ilgine tesekkurler canim..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...