23 Kasım 2013 Cumartesi

ÇİKOLATALI TURTA



Eh izinde olunca yapacak seyler icinde zaman oluyor... Kuzu ben izindeyken ne hikmetse gunduz uykusuna ya cok geciyor yada hic uyumuyor... Minigim hazir annesiyle zaman bulmus uyuyarak zaman kaybetmek istemiyor... Gectik birlikte mutfaga babamiza supriz yapalim dedik... Dr oetcer in hazir cikolatali turtasi vardi yapmaya basladik...



3 yumurtayi Atahanla birlikte kirdik...



İcerisine biraz tereyagi koyduk... Tarifte margarin diyor ama biz margarin kullanmiyoruz.... Babamlar Trabzondan gelirken getirdikleri tereyagini buzluga attim cikartip cikartip kullaniyorum...



Un karisimini ilave ediyorsunuz karistiriyorsunuz...



Kelepceli pasta kalibini yagli kagitla kapliyorsunuz... Karisimi dokuyorsunuz onceden isitilmis firinda 20-30 dk 180 derecede pisiriyorsunuz...Kabarmasini beklemeyin.... Ben kabaracak sandim... Turtalar kabarmaz ki:))



İşte bukadar hazirlamasi pisirmesi yarim saat... Habersiz misafirler icin kurtarici...Afiyet olsun....
posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...