18 Nisan 2013 Perşembe

KUPA ÇEKME MAKİNASI VE ÇOCUK LAPTOPU

Geçen gün mompery sitesinden aldığım ürünler geldi... Uzun zamandır internette görüyordum da cesaret edemiyordum almaya...Hani büyüklerimiz yapardı kupa çekme... Bir bardakla sırta bele ağrıyan yerlere uygulanır o bölge rahatlatılırdı... Şimdilerde onun pratik aleti çıkmış...


Boy boy kupa çeşitleri var ve birde içerideki havayı çekmeye yarayan bir alet süperdi... Eskilere gittim.Çocukken hatırlıyordum eniştem sırtı her tutulduğunda teyzem ona bardaklardan kupa çekerdi... Kaşığın arka sapına pamuğu dolayıp biraz kolanya dökerdi sonra onu yakar bardağın içerisine sokar  ve geri çekip hemen sırta ağrayan bölgelere yapıştırırdı... Et bardağın içerisinde şişer şişer biraz öyle beklerdi... Çocukken çok keyif verirdi bunu izlemek... Doğumdan sonra belim tutulmuştu teyzem aynı yöntemi banada uygulamıştı ohhh süper iyi gelmişti... Şimdi bu pratik aleti aldım umarım kullanacak kadar bir daha ağrım olmaz  .
Yine aynı siteden Atahan için laptop aldım... İngilizce Türkçe alfabe ve sayıları öğretiyor... 

Kapağında da güzel bir Türkiye haritası var...

Yine İngilizce ve Türkçe olarak hecelemeler ve alfabeyle ilgili şarkılar var... Buraya kadar herşey normal...Sonra ayrıca şarkı butonları var aman Allahım o ne İsmail YK, Serdar Ortaç,Ankaralı Turgut dan da 3 şarkı var :) dumur oldum eşimle gülme  krizine girdik.... Bu nasıl birşey dedim... Sen çocuklar için bir laptop üretiyorsun ve büyükler için olana şarkılar yüklüyorsun bu nasıl bir IQ seviyesidir.... İlk işim o butonları bozmak oldu:) Özellikle Ankaralı Turgutta Atahan çok güzel oynuyor:) Seni  bu şarkılardan mahrum bıraktığım için umarım beni affedersin canım oğlum....:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...